گوشی سونی اکسپریا

گوشی Sony Xperia M Ultra فبلتی با دو دوربین پشتی

گوشی Sony Xperia M Ultra به احتمال زیاد محصول بعدی ژاپنی‌ها در دسته گوشی‌های صفحه‌بزرگ می‌باشد. عرضه این گوشی هنوز در حد شایعه می‌باشد، اما همین شایعات درباره مشخصات قطعی این دستگاه اطلاعاتی مشخص کرده‌اند که اشاره به آنها خالی از لطف نیست. جالب‌ترین ویژگی این گوشی مربوط به استفاده از دو دوربین 23MP برای دوربین پشتی می‌باشد.

بزرگی صفحه‌نمایش برابر با 6.0 اینچ بوده و پنل آن از نوع IPS-NEO LCD می‌باشد. این صفحه‌نمایش با دارا بودن وضوح تصویر FullHD دارای تراکم پیکسلی 367ppi خواهد بود. درباره بخش پردازشی نیز گفته می‌شود سونی قصد دارد از جدیدترین چیپست میان‌رده کوالکام – اسنپ‌دراگون 652 – استفاده کند. 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دستگاه (با پشتیبانی از کارت‌های microSD) خواهد بود.

همانطور که در ابتدا گفتیم، نکته جالب در مورد این شایعات، اشاره به دو سنسور 23MP برای دوربین پشتی می‌باشد. بدین ترتیب و در صورت صحت این ادعا، گوشی سونی اکسپریا ام الترا تبدیل به اولین گوشی ژاپنی‌ها خواهد شد که از دو دوربین پشتی برخوردار است. درباره دوربین سلفی نیز گفته شده که از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور، درگاه microUSB نوع C و باتری 4,280mAh از دیگر مشخصات این دستگاه به ادعای منابع شایعات می‌باشد. در مورد قیمت گوشی و زمان عرضه آن هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که تا یکی دو ماه آینده اطلاعات موثق‌تری درباره این دستگاه منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "گوشی Sony Xperia M Ultra فبلتی با دو دوربین پشتی"