بند ساعت شیائومی Amazfit GTR 2e سیلیکونی طرح اکتیو

Xiaomi Amazfit GTR 2e Silicone Active Band

قیمت 85,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Xiaomi Amazfit GTR 2e Silicone Active Band

بند ساعت شیائومی Amazfit GTR 2e سیلیکونی طرح اکتیو

در طی سال‌های اخیر شاهد تنوع بالای ساعت‌ های هوشمند شیائومی بوده‌ایم. این کمپانی به نوعی در رقابت با شرکت بزرگ سامسونگ وارد میدان رقابت شده و سهم بزرگی از فروش ساعت هوشمند را به خود اختصاص داده است. ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2e هم جزو جدیدترین مدل‌های این کمپانی است. در این میان لوازم جانبی Amazfit GTR 2e نیز برای این اسمارت واچ تولید شده و شما می‌توانید بندهای امازفیت جی تی آر 2e در طرح و رنگ‌بندی متنوع خریداری نمایید.

بندهای سیلیکونی در طرح و رنگ های مختلف، برای انواع ساعت های هوشمند تولید و عرضه شده و در بین کاربران نیز به خاطر قیمت پایین و تنوع زیادی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. بند سیلیکونی امازفیت امیزفیت GTR 2e یکی از این طرح‌ها است که تنوع رنگ گسترده‌ای دارد. شما می‌توانید با خرید بند ساعت شیائومی Amazfit GTR 2e سیلیکونی طرح اکتیو تغییر بزرگی در ظاهر و استایل ساعتتان ایجاد کنید. این بند از سیلیکون مرغوب و باکیفیت تولید شده و دوام و ماندگاری بالایی دارد. وزن بسیار کمی دارد. به مرور زمان دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شود و در برابر آب مقاوم است.

بند ساعت آمازفیت Amazfit GTR 2e مدل سیلیکونی طرح اکتیو از جمله بهترین بندهایی می باشد که با انتخاب آن می توان به ساعت خود جلوه ای اسپرت بخشید و از استفاده از آن لذت برد. قفل این بند از نوع سگکی می باشد و  به نوعی طراحی شده که با بستن آن اضافه بند در قسمت زیرین بند قرار می گیرد و این خود نیز به زیبایی بند می افزاید. نصب و جداسازی بند ساعت امیزفیت GTR 2e سیلیکونی طرح اکتیو نیز بسیار آسان است. به این صورت که هر دو طرف بند دارای پین ضامن دار است که با استفاده از ضامن شان می توان به راحتی بند را به ساعت نصب یا از آن جدا کرد. از دیگر ویژگی های بند سیلیکونی طرح اکتیوی ساعت امیزفیت GTR 2e می توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد. این تنوع رنگی و در کنار آن زیبایی بند سبب شده که کاربرانی که به تیپ‌های اسپرت و روزمره علاقه‌مندند، نسبت به خرید بند سیلیکونی اکتیوی تمایل بیشتری داشته باشند.

علاوه بر همه این ویژگی هایی که ذکر شد، همان طور که در بالا نیز اشاره شد، قیمت پایین بند ساعت امازفیت GTR 2e سیلیکونی طرح اکتیو از جمله دیگر دلایل محبوبیت این نوع بند می باشد. چرا که به خاطر قیمت مناسب آن می توان با تهیه چندین نوع رنگ از این بند در مناسبت های مختلف و متناسب با شرایط زمانی و مکانی که کاربر در آن قرار دارد از این بندها استفاده کند و چهره تازه‌ای به ساعت خود ببخشد. این بند ساعت امازفیت بیپ یو در هر شرایط و محیطی قابل استفاده است و قابلیت شستشو نیز دارد. از دیگر ویژگی های این بند وزن بسیار سبک آن است که سبب می شود تا کاربر به هنگام استفاده از آن بر رو مچ دست خود احساس سنگینی نکند و بتواند مدت زمان طولانی از این بند استفاده نماید. این محصول را می‌توانید با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی تبلت فون با تضمین سلامت و مهلت تست کالا خریداری نمایید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Xiaomi Amazfit GTR 2e Silicone Active Band به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *