بند ساعت شیائومی Mi Watch XMWTCL02 استیل 3Rows

Steel 3Rows Band For Xiaomi Mi Watch XMWTCL02

قیمت 329,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Steel 3Rows Band For Xiaomi Mi Watch XMWTCL02

بند ساعت شیائومی Mi Watch XMWTCL02 استیل 3Rows

قبل از خرید بند شیائومی می واچ لازم است مشخصات آن را بررسی کنید. کیفیت آن را بسنجید و مطابق با نیازتان خرید کنید. خرید بند ساعت شیائومی Mi Watch XMWTCL02 استیل 3Rows یکی از گزینه‌های مناسب پیش روی شماست. این بند فلزی است و از متریال استیل تولید شده است. بند 3Rows یکی از جدیدترین مدل‌های عرضه شده برای ساعت هوشمند شیائومی می واچ است. کیفیت، دوام، ماندگاری رنگ و طراحی زیبا از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این بند فلزی است. در ادامه این متن مشخصات کلی این بند استیل Mi Watch XMWTCL02 را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات بند فلزی 3Rows

  • متریال بکار رفته در تولید این بند از جنس استیل است. بندهای استیل خاصیت ضدزنگ دارند. یعنی اگر بند ساعتتان با آی و یا مایعات دیگر برخورد کرد به هیچ عنوان دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود.
  • این بند فلزی ساعت هوشمند Mi Watch XMWTCL02 قابلیت تغییر سایز دارد. به این معنی که اگر ابعاد بند با مچ دستتان سازگار نبود، می‌توانید با حذفی برخی از قطعات طول بند را کوتاه‌تر کنید. البته برای انجام این کار نیازمند آچار مخصوص تنظیم طول بند و یا ابزارهای مشابه هستید. تغییر سایز بند نیاز به مهارت فنی بالا ندارد.
  • این بند استیل دوام و ماندگاری رنگ بالایی دارد. در مدت زمان کم خراب و کهنه نمی‌شود. می‌توانید از آن برای موقعیت‌های رسمی و اداری خود استفاده کنید. این بند فلزی به دلیل وزن و ضخامت زیاد برای انجام فعالیت‌های ورزشی چندان مناسب به‌نظر نمی‌رسد.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بند استیل می واچ XMWTCL02 استفاده از پین‌های ضامن‌دار در محل اتصال بند به بدنه ساعت می‌باشد که این امر تعویض بند و جا انداختن آن روی بدنه ساعت را بسیار آسان و سریع‌تر کرده است.
  • قفل این بند فلزی از نوع پروانه است. به‌راحتی باز و بسته می‌شود. محکم است و اگر ضامن آن را فشار ندهید از روی دستتان باز نمی‌شود.
  • بند ساعت شیائومی Mi Watch XMWTCL02 استیل 3Rows از ردیف‌های ۳ تایی تشکیل شده است که با تکه‌های استیل به‌هم متصل گردیده‌اند. بکارگیری استیل‌های ریز و نیم‌گرد در طراحی این بند فلزی زیبایی بخصوصی به آن بخشیده است. در نظر داشته باشید که دو ردیف کناری بند، رنگ‌بندی مات‌تری نسبت به ردیف وسطی بند دارد. رنگ ردیف وسط کاملا براق است و دو ردیف کناری ساختار مات دارند.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Steel 3Rows Band For Xiaomi Mi Watch XMWTCL02 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *