بند ساعت شیائومی Mibro Watch X1 مدل 3Bead

Metal 3Bead Strap for Mibro Watch X1

قیمت 265,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Metal 3Bead Strap for Mibro Watch X1

بند ساعت شیائومی Mibro Watch X1 مدل 3Bead

اکثر ساعت های هوشمند با بند سیلیکونی یا نهایتا چرمی عرضه می‌شوند. اگر برای مراسم‌های رسمی، مهمانی ‌ها و محیط‌های اداری خود به بندی کلاسیک و رسمی‌تر نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما خرید بند ساعت شیائومی میبرو واچ X1 مدل 3Bead است. در نظر داشته باشید که کیفیت و دوام یکی از المان‌های مهم در خرید بند ساعت Mibro X1 به شمار می‌رود. برای تازه کردن استایل ساعت و ست کردن آن با مدل لباستان کافیست یکی از بندهای فلزی این اسمارت واچ را از بین لوازم جانبی Mibro Watch X1 انتخاب و خرید کنید. در ادامه در مورد مشخصات این بند بیش‌تر توضیح خواهیم داد.خرید بند فلزی ساعت هوشمند طرح 3Bead

ویژگی‌های بند فلزی 3Bead

  • متریال بند ۳ بید کاملا ضدزنگ است. در مقابل قطرات آب مقاوم است و دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود. همچنین با تابش نور خورشید رنگ‌پریده نمی‌شود.
  • قابلیت تنظیم طول از دیگر ویژگی‌های بند استیل Mibro X1 است. شما می‌توانید به‌وسیله آچار مخصوص تنظیم طول بند یا ابزارهای مشابه سایز بند را با اندازه مچ دستتان فیکس کنید. آچار تنظیم طول بند را می‌توانید از بین دسته بندی لوازم جانبی میبرو واچ ایکس1 و از فروشگاه اینترنتی تبلت فون با قیمت مناسب خریداری نمایید.
  • بند فلزی ساعت هوشمند Mibro Watch X1 دارای پین ضامن‌دار فلزی است و برای نصب آن به مشکلی برنخواهید خورد.

قیمت این بند در مقایسه با مدل‌های چرمی و سیلیکونی بالاتر است. به‌نظر می‌رسد این اختلاف قیمت به دلیل استفاده از متریال باکیفیت و قابلیت و کارایی بهتر باشد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Metal 3Bead Strap for Mibro Watch X1 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *