بند سیلیکونی ساعت شیائومی Haylou RS3 طرح نایکی

Sport Nike Strap For Xiaomi Haylou RS3

قیمت 99,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Sport Nike Strap For Xiaomi Haylou RS3

بند سیلیکونی ساعت شیائومی Haylou RS3 طرح نایکی

طرح‌های اسپرت بند سیلیکونی ساعت هوشمند عموما از توجه بیش‌تری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردارند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از اسمارت واچتان اغلب برای انجام فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌کنید، خرید بند سیلیکونی ساعت شیائومی Haylou RS3 طرح نایکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بند قابلیت‌های جالبی برایتان دارد.خرید بند سیلیکونی اسپورت برای ساعت هوشمند طرح نایکی

اول از همه اینکه جنس این بند ساعت هوشمند از سیلیکون است. سیلیکون به‌سختی خراب و کهنه می‌شود. با فشار دست نمی‌توانید آن را پاره کنید. برای مدت طولانی کنارتان خواهد بود. قطرات آب باعث خراب شدن بند سیلیکونی اسپرت نایکی نمی‌شود.

اما نکته مهمی که این بند اسپرت را به یک گزینه‌ی ایده‌آل برای انجام تمرینات ورزشی کرده است، وجود تعداد زیادی از سوراخ‌های ریز در سرتاسر بند است. زمانی که در حال انجام فعالیت‌های ورزشی هستید مسلما باعث تعریق مچ دستتان هم خواهد شد. این شکاف‌های ریز باعث رفت و آمد آسان جریان هوا بین مچ دست و فضای بیرونی آن می‌شود به این ترتیب از تعریق بیش از حد مچ دست و در نتیجه بروز حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

بند اسپرت ساعت هایلو LS04 دارای قفل دکمه‌ای است. به دلیل وجود شکاف‌های زیاد روی بند قادر خواهید بود به‌آسانی بند را با سایز دلخواه روی مچ دستتان تنظیم کنید.

نکته مهم دیگر تنوع رنگ این بند اسپرت ساعت هوشمند هایلو RS3 است، می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف آن انتخاب کنید و با رنگ لباسی که می‌پوشید هماهنگ کنید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Sport Nike Strap For Xiaomi Haylou RS3 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *