بند مچ بند امازفیت Amazfit Band 5 استیل 3Bead

Steel Metal Band For Xiaomi Amazfit Band 5

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Steel Metal Band For Xiaomi Amazfit Band 5

بند مچ بند امازفیت Amazfit Band 5 استیل 3Bead

بند استیل مختص ساعت های هوشمند نیست برای مچ بندهای هوشمند هم تنوع گسترده‌ای از بندهای فلزی تولید شده است. بند مچ بند امازفیت Amazfit Band 5 استیل 3Bead یکی از این موارد است که در رنگ و طرح‌های متنوعی عرضه شده است. اگر می‌خواهید بند مچ بندتان را با یک بند شیک و منحصربفرد تعویض کنید، این بند استیل برای امازفیت بند ۵ یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی شما خواهد بود. بند استیل Amazfit Band 5 ، دارای ردیف‌های ۳ تکه است. کامل ضدزنگ است و در برابر آب مقاومت کافی را دارد. نسبت به مدل های بند سیلیکونی امیزفیت بند 5 وزن بیش‌تری دارد. اما در نظر داشته باشید که این بند برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و محیط‌های اداری طراحی شده و برای استفاده در مکان های ورزشی و به‌طور کلی برای انجام فعالیت‌های ورزشی مناسب نیست.

ویژگی های بند استیل مچ بند آمازفیت بند 5

  • این بند استیل کاملا ضد زنگ است. یعنی اینکه با خرید بند مچ بند امازفیت Amazfit Band 5 استیل 3Bead نباید نگران قطرات آب و در نتیجه زنگ زدن بندتان باشید.
  • بند استیل مچ بند Amazfit Band 5 قابلیت تغییر سایز دارد. اگر سایز بند برای مچ دستتان بزرگ‌تر بود می‌توانید به‌وسیله آچار تنظیم طول بند و یا ابزارهای مشابه سایز بند را به اندازه دلخواه برسانید.
  • نوع قفل بند استیل آمازفیت بند 5 از نوع کلیپسی است. فعالیت‌های سنگین موجب باز شدن قفل بند و در نتیجه افتادن مچ بند از دستتان نمی‌شود.
  • طراحی بند استیل مچ بند Xiaomi Amazfit Band 5 به‌شکلی است که از آن می‌توانید برای محیط‌های اداری و یا موقعیت‌های رسمی‌تر استفاده کنید. البته برای استفاده روزمره هم مناسب است. بستگی به سلیقه خودتان دارد.

قیمت بند مچ بند امازفیت Amazfit Band 5 استیل 3Bead نسبت به مدل‌های سیلیکونی بالاتر است. این اختلاف قیمت به علت نوع متریال به‌کار رفته در تولید بند، کیفیت و کارایی بند می‌باشد. این بند استیل امیزفیت بند ۵ را می‌توانید با تضمین سلامت و ۷ روز مهلت تست از فروشگاه اینترنتی تبلت فون خریداری نمایید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Steel Metal Band For Xiaomi Amazfit Band 5 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *