بند چرمی ساعت امیزفیت Amazfit GTR 2 مدل Premium

Premium Leather Band For Xiaomi Amazfit GTR 2

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Premium Leather Band For Xiaomi Amazfit GTR 2

بند چرمی ساعت امیزفیت Amazfit GTR 2 مدل Premium

اگر جزو کسانی هستید که علاقه بخصوصی به متریال چرم دارید، اگر از کیف‌تان گرفته تا کفش‌تان چرمی انتخاب می‌کنید. خرید بند چرمی ساعت امیزفیت Amazfit GTR 2 مدل Premium را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خیلی از ساعت‌های هوشمند با بند سیلیکونی عرضه می‌شوند. اگر بند اصلی ساعت هوشمند GTR 2 را دوست ندارید، آن را تغییر دهید. با خرید بند چرمی امیزفیت جی تی آر ۲ استایل خاص خودتان را رقم بزنید. این بند نه تنها از متریال چرمی تولید شده بلکه رنگ‌بندی متنوعی هم دارد. قبل از خرید حتما مشخصات و ویژگی‌های آن را بررسی کنید. رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید و سپس می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی لوازم جانبی ساعت هوشمند GTR 2 این بند زیبا را از فروشگاه اینترنتی تبلت فون با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

ویژگی های بند چرمی پرمیوم

  • بند چرمی آمازفیت GTR 2 از جنس چرم طبیعی نیست، بلکه از نوع چرم صنعتی است. با این حال کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی دارد.
  • این بند تقریبا منعطف است. بنابراین در مدت زمانی کم، دچار رنگ‌پریدگی و ترک‌خوردگی نمی‌شود. با این حال بهتر است به‌خوبی از آن مراقبت کنید.
  • بند چرمی ساعت آمازفیت جی تی آر 2 دارای دو عدد پل متحرک است که به‌وسیله آن می‌توانید بندتان را روی مچ دست محکم کنید.
  • از دیگر مشخصات بند چرمی ساعت امیزفیت Amazfit GTR 2 مدل Premium ، برخورداری از پین ضامن‌دار فلزی است. به‌وسیله پین ضامن‌دار نصب بند روی ساعت راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.
  • قفل بند چرمی GTR 2 از نوع سگکی ساده است.
  • بند چرم Xiaomi Amazfit GTR 2 را می‌توانید برای موقعیت‌های مختلف، از جمله مهمانی‌های رسمی و یا غیر رسمی، ایونت‌های اجتماعی و محیط‌های اداری خود استفاده کنید. این بند حالت نیمه کلاسیک دارد و تقریبا برای هر محیط و موقعیتی قابل استفاده است.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Premium Leather Band For Xiaomi Amazfit GTR 2 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *