شارژر ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 3 Pro

Xiaomi Amazfit GTR 3 Pro Charger

قیمت 179,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Xiaomi Amazfit GTR 3 Pro Charger

شارژر ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 3 Pro

چنانچه کابل شارژر ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 3 Pro خود را گم کرده‌اید و یا نیاز به تهیه شارژر دوم دارید، خرید این کالا می‌تواند جوابگوی این نیازتان باشد. این شارژر امازفیت جی تی ار 3 پرو به مانند شارژر اصلی خود از نوع داک بوده و لازم است کلگی شارژ به پشت ساعت متصل شود؛ پس از اتصال، ساعت شروع به شارژ شدن می‌شود و مشاهده خواهید کردن این شارژر از نظر سرعت شارژ تفاوت چندانی با شارژر اصلی ساعت Amazfit GTR 3 Pro که داخل جعبه ساعت‌تان بود ندارد.

این داک شارژ ساعت Amazfit GTR 3 Pro شیائومی دارای ابعاد کوچکی است که کار جابه‌جایی و به همراه داشتن آن را راحت می‌کند. این شارژر طراحی بادوام و باکیفیتی دارد. کیفیت شارژ دهی آن دچار افت نخواهد شد و این مساله باعث می‌شود آسیبی به باتری ساعت Amazfit GTR 3 Pro وارد نشود.

با خرید کابل شارژر ساعت هوشمند شیائومی امیزفیت GTR 3 Pro همواره می‌توانید با همراه داشتن آن ساعت خود را فول شارژ نگه دارید. سرعت شارژ آن مناسب بوده و لازم نیست مدت زمان طولانی منتظر شارژ شدن ساعت‌تان بمانید. کافیست داک شارژ را به پشت ساعت متصل کنید تا عملیات شارژ به سرعت انجام گیرد.

طول این کابل شارژ ساعت شیائومی امازفیت جی تی ار 3 پرو برابر با تقریبا یک متر است. کیفیت کابل نیز بسیار مناسب بوده و در برابر پاره شدن هم مقاومت خوبی دارد. قیمت کابل شارژر ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 3 Pro نیز کاملا متناسب با کیفیت آن است و می‌توانید همین حالا این شارژر با کیفیت Amazfit GTR 3 Pro را از فروشگاه تبلت فون خرید اینترنتی کنید و بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Xiaomi Amazfit GTR 3 Pro Charger به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *