قاب سیلیکونی شیائومی Poco M3 مدل محافظ دوربین

Silicone Cover Case for Xiaomi Poco M3

قیمت 159,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Silicone Cover Case for Xiaomi Poco M3

قاب سیلیکونی گوشی شیائومی Poco M3 مدل محافظ دوربین

اگر قصد خرید قاب برای گوشی Xiaomi Poco M3 را دارید، لازم است برخی از المان‌های مهم و ضروری را در نظر بگیرید. کاور محافظی که انتخاب کرده‌اید تا چه حدی در برابر ضربه مقاوم است؟ آیا قادر است از صدمه به لنز دوربین گوشی هم محافظت کند؟ بادوام و ماندگار است؟ همه این‌ها را می‌توانید با خرید کاور گوشی شیائومی Poco M3 مدل محافظ دوربین یکجا داشته باشید. قبل از خرید، مشخصات کامل این کاور سیلیکونی را بخوانید.راهنمای رنگبندی قاب سیلیکونی گوشی موبایل

مشخصات کاور سیلیکونی شیائومی پوکو M3

  • قاب Poco M3 از سیلیکون ساخته شده است. نه خیلی منعطف است و نه حالتی خشک و شکننده دارد. دور تا دور لنز دوربین را پوشش می‌دهد. فقط قسمت‌های لنز دوربین خالی می‌ماند. اگر گوشی موبایل از دستتان بیفتد، به دلیل فاصله‌ای که قاب با لنز دوربین ایجاد کرده، احتمال آسیب به لنز دوربین گوشی بسیار پایین است.
  • این قاب دور تا دور گوشی را پوشش می دهد. دور کاور گوشی Xiaomi Poco M3 به نحوی طراحی شده که روی دکمه ها را هم پوشش می دهد و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت کم نظیری، به منظور دسترسی آسان کاربر به آنها، برش داده شده است. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری می کند و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربه دارد.
  • کاور سیلیکونی گوشی پوکو M3 به‌صورت دقیق و حرفه‌ای قالب‌گیری و برش داده شده است و با ابعاد گوشی موبایل‌تان سازگاری دارد.
  • محل پورت‌های خروجی از جمله، درگاه شارژر، اسپیکر و هندزفری برش داده شده است. اما دکمه‌های گوشی به‌وسیله‌ی یک لایه‌‌ی سیلیکونی محافظت می‌شود.
  • با خرید کاور گوشی Xiaomi Poco M3 مدل محافظ دوربین می‌توانید از آن در برابر ضربه، خراش، ساییدگی و سایر آسیب‌های احتمالی مراقبت کنید. با خیال راحت گوشی موبایل‌تان را حمل کنید و نگران صدمه دیدن آن نباشید.

مشخصات فنی Silicone Cover Case for Xiaomi Poco M3

جنس
سیلیکون
ویژگی ها
ساخته شده از جنس سیلیکون با کیفیت
پوشش کامل قسمت پشتی و لبه های گوشی
دارای طراحی خاص در قسمت مربوط به دوربین به منظور حفاظت بیشتر از دوربین گوشی
جنس نرم و منعطف
اندازه گیری و قالب گیری بسیار دقیق مطابق با ابعاد و اندازه گوشی
طراحی شیک و زیبا

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Silicone Cover Case for Xiaomi Poco M3 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *