قاب ضد ضربه گوشی شیائومی Mi 11 مدل Magic Eye

Magic Eye Case For Xiaomi Mi 11

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Magic Eye Case For Xiaomi Mi 11

قاب ضد ضربه گوشی شیائومی Mi 11 مدل Magic Eye

قبل از خرید قاب برای گوشی شیائومی می 11 لازم است به چند نکته توجه کنید. این قاب تا چه حدی گوشی موبایل‌تان را در برابر ضربه ایمن می‌سازد؟ آیا از لنز دوربین هم محافظت می‌کند؟ یا به نحوی از آسیب رسیدن به این بخش از گوشی جلوگیری می‌کند؟ اگر می‌خواهید هم‌زمان هم از بدنه گوشی، قسمت پشتی، لبه‌های بالا و پایین و هم‌چنین لنز دوربین آن محافظت کنید، خرید قاب ضد ضربه گوشی شیائومی Mi 11 مدل Magic Eye را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات قاب گوشی می ۱۱ شیائومی مدل Magic Eye

  • این کاور دور تا دور لنز دوربین را پوشش می‌دهد. البته نه شکاف‌های لنز را. یک تکه برجسته اضافه هم در این قسمت تعبیه شده است. به این منظور که اگر گوشی با سطح صاف برخورد کرد، این لبه‌های برجسته از تماس مستقیم لنز دوربین با سطوح صاف جلوگیری می‌کند. به دلیل نوع محافظتی که ایجاد می‌کند، قاب Magic Eye را می‌توان جزو انواع قاب محافظ لنز دوربین شیائومی می ۱۱ نام برد.
  • پشت قاب به‌صورت راه‌ راه طراحی شده است. این نوع از طراحی به‌عبارتی از لکه گرفتن قاب جلوگیری می‌کند، همچنین با ایجاد اصطکاک، از لیز خوردن گوشی از دستتان هم تا حد زیادی پیش‌گیری می‌کند.
  • این قاب محافظ برای گوشی Xioami Mi 11 طراحی شده است و کاملا با ابعاد این اسمارت‌فون سازگاری دارد.
  • پشت این کاور تقریبا سخت است و قابلیت انعطاف ندارد ولی در برخورد با اجسام سخت نمی‌شکند. اما کناره‌های قاب ژله‌ای است.
  • محل پورت‌های خروجی از جمله، درگاه شارژر، اسپیکر و هندزفری برش داده شده است. اما دکمه‌های گوشی به‌وسیله‌ی یک لایه‌‌ی ژله‌ای محافظت می‌شود.
  • با خرید قاب ضد ضربه شیائومی می 11 می‌توانید از آن در برابر ضربه، خراش، ساییدگی و سایر آسیب‌های احتمالی مراقبت کنید. با خیال راحت گوشی موبایل‌تان را حمل کنید و نگران صدمه دیدن آن نباشید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Magic Eye Case For Xiaomi Mi 11 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *