قاب محافظ دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A02s مدل پشت مات

Slide Camera Cover Case For Samsung Galaxy A02s

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Slide Camera Cover Case For Samsung Galaxy A02s

قاب محافظ دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A02s مدل پشت مات

کیفیت مناسب ، طراحی بهینه و ایمن، ظاهر و استایل جذاب، فاکتورهایی هستند که حتما باید هنگام خرید قاب گوشی A02s در نظر بگیرید. اگر همه این المان‌ها را می‌خواهید یک‌جا داشته باشید، خرید قاب محافظ دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A02s مدل پشت مات را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این کاور لنز دوربین گوشی A02s را پوشش می‌دهد. یک کاور کشویی روی قسمت دوربین وجود دارد. می‌توانید با هربار استفاده از دوربین گوشی این کاور را باز و بسته کنید. به‌این ترتیب هیچ صدمه‌ای به قسمت دوربین گوشی وارد نخواهد شد. اما محافظت از لنز دوربین تنها مزیت این کاور گوشی نیست. کیفیت مناسب و معقول، ظاهر زیبا و متنوع و محافظت از بدنه گوشی در برابر ضربه، خراش و ساییدگی از دیگر ویژگی‌های کاور محافظ لنز دوربین A02s هستند. برای آشنایی بیش‌تر با این گارد، مشخصات و ویژگی‌های آن را بخوانید.

ویژگی‌های قاب سامسونگ A02S با محافظ لنز دوربین

  • تنوع رنگ بالایی دارد. می‌توانید رنگ آن را با دیگر اکسسوری و رنگ لباسی که می‌پوشید هماهنگ کنید.
  • محل درگاه‌های گوشی از جمله، اسپیکر، شارژر و هندزفری به‌صورت دقیق قالب‌گیری و برش داده شده است و مشکلی برای دسترسی به این بخش‌ها نخواهید داشت.
  • قاب محافظ دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A02s مدل پشت مات ضخامت بسیار کمی دارد. نازک است و باعث افزایش حجم موبایل‌تان نمی‌شود.
  • قاب محافظ دوربین سامسونگ A02s همان‌طور که از نامش پیداست، از این قسمت هم محافظت می‌کند.
  • به‌طور کلی قسمت پشت گوشی، لبه‌های بالا و پایین، لبه‌های کناری، دکمه‌ها و لنز دوربین گوشی توسط کاور گوشی گلکسی A02s محافظت می‌شود.
  • قسمت پشت قاب از جنس نوعی پلاستیک سخت است و ظاهری مات دارد. لبه‌های کناری قاب ژله‌ای برای ضربه‌گیری بیش‌تر از TPU ساخته شده است. TPU یک نوع پلاستیک منعطف است.
  • قاب پشت مات Samsung A02s ، برای گوشی‌هایی که از استاندارد شارژ بی‌سیم استفاده می‌کنند، مشکلی ایجاد نمی‌کند.

قاب گوشی با محافظ لنز دوربین گوشی A02s را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی تبلت‌فون، با قیمت مناسب، تضمین سلامت و ۷ روز مهلت تست خریداری نمایید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Slide Camera Cover Case For Samsung Galaxy A02s به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *