(دیدگاه کاربر 1)

قاب گوشی سامسونگ گلکسی A10s مدل ضد ضربه انگشتی

Ring ShockProof Case for Samsung Galaxy A10s

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Ring ShockProof Case for Samsung Galaxy A10s

گوشی‌های هوشمند امروزی با وجود تدابیر امنیتی کمپانی‌های سازنده همچنان جزو دستگاه‌های بسیار آسیب پذیر هستند و حفظ امنیت گوشی بدون کاورهای محافظ ملزم به احتیاط زیاد است. انواع گزینه‌های خرید قاب گوشی A10s در دسترس کاربران قرار دارد و هر یک از این قاب‌ها از نظر محافظت ویژگی‌های خاص خود را دارند، اما گزینه‌های اندکی وجود دارند که می‌توان از آنها به عنوان قاب ضد ضربه نام برد. خرید قاب گوشی سامسونگ گلکسی A10s مدل ضد ضربه انگشتی یکی از گزینه‌هایی است که برای کاربرانی که به دنبال محافظت حداکثری از گوشی A10s هستند پیشنهاد می‌شود. در ادامه به ویژگی‌های این کاور خواهیم پرداخت.

قاب گوشی سامسونگ Galaxy A10s مدل ضد ضربه انگشتی از متریال پلی کربنات و پلی اورتان ساخته شده و دارای ساختاری مات است. سطح پوشش کاور ضد ضربه گوشی سامسونگ A10s علاوه بر سطح پشتی گوشی شامل هر چهار لبه آن می‌شود. علاوه بر این، این کاور دارای لبه‌های برجسته‌ای می‌باشد که می‌تواند از صفحه نمایش نیز تا حدودی محافظت کند.

وجود پوشش مخصوص برای محافظت از دکمه‌ها و قابلیت تبدیل شدن به استند از دیگر ویژگی‌های قاب گوشی سامسونگ Galaxy A10s مدل ضد ضربه انگشتی می‌باشد. همچنین قسمت دوربین پشتی به شکل برجسته طراحی شده تا با نصب قاب از این قسمت نیز تا حدودی محافظت شود. با در نظر گرفتن قیمت و ویژگی‌های ذکر شده می‌توان ارزش خرید قاب گوشی سامسونگ گلکسی A10s مدل ضد ضربه انگشتی را مناسب ارزیابی کرد و برای کاربرانی که به محافظت هرچه بیشتر گوشی هوشمندشان حساس هستند این کاور را پیشنهاد کرد.

مشخصات فنی Ring ShockProof Case for Samsung Galaxy A10s

تبدیل به استند
جنس
پلاستیک سخت - پلاستیک نرم
سطح پوشش
پشت و هر چهار لبه گوشی

نظرات کاربران Ring ShockProof Case for Samsung Galaxy A10s

  1. سهیل

    خوب است

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *