(دیدگاه کاربر 3)

قاب گوشی سامسونگ Galaxy A32 4G مدل نیلکین Frosted

Nillkin Frosted Shiled Cover Case for Samsung Galaxy A32 4G

قیمت 219,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Nillkin Frosted Shiled Cover Case for Samsung Galaxy A32 4G

قاب گوشی سامسونگ Galaxy A32 4G مدل نیلکین Frosted

خرید قاب گوشی سامسونگ Galaxy A32 4G یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش‌رو دارید. در ادامه به توضیح مزیت‌های انتخاب این قاب محافظ پرداخت خواهیم کرد. نیلکین برندی معتبر در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی است. اگر به‌دنبال قابی محافظ و مطمئن و در عین حال زیبا و خوش‌ساخت برای گوشی موبایل‌تان می‌گردید حتما سری به محصولات برند نیلکین بزنید.

قاب فراستد نیلکین جزو محبوب‌ترین مدل‌های این کمپانی نام‌دار است. طراحی فوق‌العاده زیبا. ضخامت کم و ضد ضربه بودن، از جمله اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این قاب می‌باشد.

مشخصات کلی قاب نیلکین گوشی Samsung Galaxy A32 4G

  • کاور گلکسی A32 برند نیلکین مدل Frosted Shield، طراحی بسیار ساده و در عین حال زیبایی دارد. از مواد با کیفیت و بادوام تولید شده و بدنه گوشی موبایل تان را در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کند. استفاده از متریال پلی‌کربنات سخت (PC) برای تولید این کاور گوشی موجب ضد ضربه بودن این قاب شده است. در نظر داشته باشید که قاب گوشی Galaxy A32 4G منعطف نیست و کاملا سخت است. اگر بدنه گوشی ضربه‌ی شدیدی ببیند ممکن است قاب بشکند ولی به موبایلتان آسیبی نمی‌رسد.
  • این قاب نیلکین برای گوشی سامسونگ Galaxy A32 4G تولید شده و کاملا با ابعاد این اسمارت فون‌ سازگار است. محل دقیق پورت‌های ضروری با دقت بالایی برش داده شده است. بنابراین هیچ‌گونه مشکلی برای دسترسی به این بخش‌ها نخواهید داشت.
  • ضخامت بسیار کم و عدم افزایش سایز گوشی از دیگر ویژگی‌های قاب نیلکین فراستد است. این کاور تا حد امکان از حجیم شدن سایز گوشی موبایل‌تان جلوگیری می‌کند. بسیار نازک است و به‌دلیل وجود بافت نقطه‌ای در پشت قاب امکان لیز خوردن موبایل از دستتان‌تان را کاهش می‌دهد.
  • کاور گوشی سامسونگ گلکسی A32 4G مدل نیلکین فراستد خیلی کم لکه می‌گیرد و می‌توان گفت تقریبا ضد اثر انگشت است. به‌راحتی تمیز می‌شود و به مرور زمان دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شود.

با خرید قاب فراستد گوشی Galaxy A32 4G از تبلت فون، می‌توانید مطمئن‌تر از گوشی موبایل خود محافظت کنید و ظاهری زیبا در عین حال ساده و لوکس به آن ببخشید.

مشخصات فنی Nillkin Frosted Shiled Cover Case for Samsung Galaxy A32 4G

ضد اثر انگشت
قابل شستشو
برند
نیلکین
مدل
فراستد
جنس
پلی کربنات
وزن
حدود 20 گرم
سایر ویزگی ها
داراي بدنه‌اي سخت و مقاوم با نقطه‌هاي برجسته روي سطح آن جهت جلوگیری از لغزش
تكنولوژي رنگ آميزي مات با اشعه UV
مقاوم در برابر اثر انگشت، لكه و گردوغبار
دسترسي راحت به درگاه‌هاي گوشي
محافظت از قاب پشتي و لبه‌هاي كناري گوشي موبايل
محتوا بسته
قاب - استند

نظرات کاربران Nillkin Frosted Shiled Cover Case for Samsung Galaxy A32 4G

  1. منتظری

    این قاب رو من از جای دیگه خریدم البته نمیدونستم سایت تبلت فون داره وگرنه از همینجا میگرفتم واقعا عالیه یه بار هم گوشی از دستم افتاد زمین از فاصله ۱/۵ متری که هیچ چی نشد واقعا قاب خوبیه و این برند هم که دیگه نیاز به معرفی نداره

  2. www.mortezakian212 (مالک تایید شده)

    با سلام، من این قاب رو خریدم بسیار عالی بود. ممنون از سایت تبلت فون

  3. حدیث زارع (مالک تایید شده)

    بسیار عالیست این قاب . و اینکه خرید از فروشگاه شما عالی بود . امروز دو بار بصورت جداگانه سفارش دادم . و هر دوبار همین امروز و به سرعت با بسته بندی تمیز و عالی بدستم رسید . واقعا ازتون ممنونم

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *