قاب گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G پشت گلس

Tempered Glass Back Mobile Case for Galaxy A53 5G

قیمت 149,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Tempered Glass Back Mobile Case for Galaxy A53 5G

قاب گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G پشت گلس

اکثر مدل‌های گوشی هوشمند امروزی با ظرافت تمام طراحی و تولید می‌شوند. خیلی وقت‌ها اینکه با یک قاب ضخیم دور بدنه را بپوشانیم چندان خوشایند نیست. با این حال برای حفظ سلامت این گوشی‌ها و جلوگیری از آسیب دیدن بدنه آن ملزم به استفاده از قاب هستیم. خرید قاب گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G پشت گلس یک گزینه بسیار مناسب برای شماست. این کاور تاثیر چندان زیادی بر ضخامت گوشی ندارد. نازک و ظریف طراحی شده است و وقتی آن را روی گوشی موبایل‌تان نصب می‌کنید استایل ساده و زیبایی به موبایل‌تان می‌بخشد. در ادامه می‌توانید با مشخصات کاملی از قاب گوشی ای 53 مدل پشت شیشه‌ای آشنا شوید.

مشخصات کاور شیشه‌ ای گوشی گلکسی آ53

  • پشت قاب از شیشه حرارت دیده و فیبر کربن تولید شده است. در نظر داشته باشید که در صورتی که گوشی از ارتفاع روی سطوح سفت سقوط کند احتمال شکستن قسمت شیشه‌ای کاور وجود دارد. لبه‌های دور تا دور قاب Samsung A53 5G نیز از متریال TPU ساخته شده که منجر به امکان نصب آسان این گارد گوشی می‌شود.
  • کاور مناسب برای گوشی Samsung Galaxy A53 5G طراحی شده است. قالب‌گیری دقیقی دارد و کاملا با این گوشی موبایل سازگاری دارد.
  • لبه‌های بالا، پایین و لبه‌های کناری، قسمت پشت گوشی و دکمه‌ها محدوده پوشش و محافظت قاب گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G پشت گلس محسوب می‌شود. بدنه گوشی را از ضربه و خط و خش در امان نگه می‌دارد.
  • یکی از ویژگی های بارز این قاب گوشی گلکسی A53 5G داشتن محافظ دوربین هست که تا حد زیادی از آسیب به دوربین جلوگیری می کند و خیال کاربر را از این لحاظ نیز راحت می سازد.
  • استایل ساده و جالب توجهی دارد. پشت کاور هم حالت آینه‌ای دارد و جلوه زیبایی به کاور بخشیده است.
  • این کاور شیشه ای هرچند که تنوع رنگ نسبتا پایینی دارد اما در چندین رنگ زیبا و جذاب طراحی شده است.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Tempered Glass Back Mobile Case for Galaxy A53 5G به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *