قاب گوشی سامسونگ Galaxy S21 Plus مدل پشت مات

Sasmsung Galaxy S21 Plus TPU Mate Cover

قیمت 75,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Sasmsung Galaxy S21 Plus TPU Mate Cover

قاب گوشی سامسونگ Galaxy S21 Plus مدل پشت مات

در این مطلب سعی داریم تا به بررسی برخی از مزیت‌های خرید قاب گوشی سامسونگ Galaxy S21 Plus مدل پشت مات بپردازیم. توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند جدید با قیمت بالایی عرضه می‌گردند و همچنین از ظرافت بسیار بالایی نیز برخوردارند، بهتر است حتما از یک قاب و گارد مناسب برای گوشی موبایلتان استفاده کنید. اما چه قاب و کاوری برای موبایل شما مناسب‌تر است؟

می‌دانید که علاوه بر بدنه گوشی قسمت لنز دوربین نیز از حساسیت زیادی برخوردار است و ممکن است با کوچکترین ضربه دیگر کارایی حالت قبلی را نداشته باشد. از این رو پیشنهاد ما برای حفاظت تمام کمال از بدنه این گوشی خرید قاب گوشی سامسونگ Galaxy S21 Plus مدل پشت مات می‌باشد. این کاور بدنه گوشی را به‌طور کامل احاطه کرده و آن را در برابر ضربات نسبتا شدید حفظ می‌نماید. محدوده پوشش این قاب شامل پوشش لبه‌های بالا، پایین و لبه‌های کناری است. لنز دوربین گوشی نیز توسط پوشش برجسته‌ای احاطه شده است تا در صورت برخورد این قسمت با سطوح صاف از آسیب لنز دوربین جلوگیری به عمل آید.

ویژگی‌های قاب گوشی گلکسی اس21 پلاس مدل پشت مات

اگر به دنبال راهکاری مطمئن برای ایمن نگه داشتن گوشی گران قیمت Samsung S21 Plus خود هستید خرید قاب پشت مات این گوشی یکی از اولویت‌ها در دسته لوازم جانبی سامسونگ S21 پلاس خوانده می‌شود.

لبه‌‌های این کاور از جنس سیلیکونی است و پشت کاور که حالت نیمه شفاف دارد از حنس آکرلیک سفت و سخت تولید شده است. لبه‌های قاب پشت مات … به صورت کمی برجسته طراحی شده است. این ویژگی موجب می‌شود که اگر گوشی شما از ارتفاع نه چندان زیاد به سطح زمین اصابت کرد از بدنه گوشی محافظت شود.

از نکات قابل ذکر دیگر در مورد قاب گوشی سامسونگ Galaxy S21 Plus مدل پشت مات، می‌توان به قابلیت ضد لکه و ضد اثرانگشت بودن آن اشاره نمود.

مشخصات فنی Sasmsung Galaxy S21 Plus TPU Mate Cover

ویژگی ها
ساخته شده از مواد با کیفیت بالا
مقاومت بالا در برابر ضربه و شوک
دارای لبه‌هایی از جنس پلاستیک نرم و منعطف
قابلیت محافظت از لنز دوربین گوشی
قسمت پشت قاب مات تیره بوده و از جنس پلاستیک سخت ساخته شده
دسترسی آسان به پورت ها و درگاه ها
طراحی شیک و زیبا به‌همراه رنگ‌بندی بسیار جذاب
طراحی شده مطابق با سایز و ابعاد مدل گوشی

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Sasmsung Galaxy S21 Plus TPU Mate Cover به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *