قاب گوشی هواوی Huawei Nova 5T پشت مات رنگی

TPU Frame Bumper Matte Case For Huawei Nova 5T

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی TPU Frame Bumper Matte Case For Huawei Nova 5T

قاب گوشی هواوی Huawei Nova 5T پشت مات رنگی

پارامترهای زیادی برای انتخاب و خرید قاب گوشی مناسب برای هر کاربر وجود دارد. برای برخی از کاربران میزان محافظت قاب از دیگر المان‌ها مانند زیبایی و ظاهر از اهمیت بیشتری برخوردار است. در میان مدل‌های مختلف کاورهای محافظ، قاب گوشی هواوی Huawei Nova 5T پشت مات رنگی یکی از همین نوع کاورها می‌باشد که به تازگی وارد بازار اکسسوری گوشی شده و محبوبیت بالایی هم داشته است.

قاب پشت مات گوشی هواوی Nova 5T چه ویژگی هایی دارد؟

این قاب پشت مات دور سیلیکونی دارای ساختار مات است. طراحی این قاب همانطور که در تصاویر کالا مشخص است از دو لایه تشکیل یافته است. قسمت پشتی از TPU با ساختار مات و منعطف تولید شده و کناره‌های قاب از الیفین ترموپلاستیک (TPO) با خاصیت ارتجاعی و در رنگ‌بندی‌های متنوع طراحی شده است. این نوع طراحی باعث می‌شود پس از نصب این قاب پشت مات ، گوشی هوشمند خود را در ظاهر و استایل جدید و دوست داشتنی ببینید. پوشش کامل دکمه‌ها و خاصیت ضربه‌گیری در لبه‌های گوشی از دیگر ویژگی‌های بارز کاور پشت مات نوا ۵ تی می‌باشد. با توجه به اینکه بخش عمده کاور از متریال TPU ساخته شده و این ماده بسیار سبک است، پس از نصب این قاب وزن ناچیزی به گوشی شما اضافه خواهد شد. نصب و جداسازی قاب نیز بسیار آسان و بدون دردسر است. با در نظر گرفتن ویژگی‌های اشاره شده خرید قاب گوشی هواوی Huawei Nova 5T پشت مات رنگی با در نظر گرفتن قیمت کالا یکی از گزینه‌های مناسب برای پوشش گوشی شما خواهد بود.

خرید قاب محافظ گوشی پشت مات بامپر رنگی

همان‌گونه که در ابتدا اشاره کردیم، این گارد پشت مات دکمه رنگی به تازگی وارد بازار اکسسوری گوشی‌های هوشمند شده و از مقبولیت خوبی برخوردار است، که نشان‌دهنده کیفیت و کارایی این کاور است. چنانچه به دنبال ایجاد تنوع برای گوشی خود هستید، با صرف هزینه کم می‌توانید با خرید قاب پشت مات برای تلفن هوشمند خود ظاهری متنوع و زیبا برای گوشی خود ایجاد کنید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از TPU Frame Bumper Matte Case For Huawei Nova 5T به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *