قلم لمسی اصلی سامسونگ Samsung S Pen Pro EJ-P5450

Samsung S Pen Pro EJ-P5450SBEGUS

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Samsung S Pen Pro EJ-P5450SBEGUS

قلم لمسی اصلی سامسونگ Samsung S Pen Pro EJ-P5450

چندین سال است که سامسونگ با عرضه گوشی‌ها و تبلت‌هایی با عنوان سری نوت سامسونگ انجام بسیاری از کارهای روزمره را راحت‌تر کرده است. اگر قلم اورجینال گوشی موبایل‌تان را گم کرده‌اید یا به هر دلیلی دیگر قادر به استفاده از قابلیت‌های آن نیستید نگران نباشید. بین محصولات اورجینالی که سامسونگ هر سال ارائه می‌کند قلم لمسی جدید این کمپانی را هم می‌توانید مشاهده کنید. خرید قلم لمسی اصلی سامسونگ Samsung S Pen Pro EJ-P5450 فقط برای استفاده روزمره و راحت‌تر از موبایل‌تان نیست. می‌توانید از دیگر قابلیت‌های شگفت‌انگیز قلم اصلی سامسونگ S Pen Pro استفاده کنید.

وقتی انگشتان دستتان چرب و کثیف شده و نمی‌خواهید نمایشگر گوشی را هم درگیر کنید، شاید ساده‌ترین راه پیش روی‌تان استفاده از قلم سامسونگ S Pen Pro باشد. این وضعیت برای وقتی که در بیرون از خانه هستید و هوا به گونه‌ای سرد است که لمس کردن نمایشگر به کاری بسیار دشوار تبدیل شده هم صدق می‌کند. قلم لمسی اصلی سامسونگ Samsung S Pen Pro EJ-P5450 همیشه به کمک‌تان خواهد آمد.

قلم لمسی Samsung S pen Pro چه کاربردهایی دارد؟

در بالا به ساده‌ترین استفاده قلم اصل سامسونگ S Pen Pro اشاره کردیم. اما تصور نکنید که تنها برای این کارهای کوچک به کارتان می‌آید. می‌دانید که در طی چندین سال اخیر اپلیکیشن‌های طراحی بسیار زیادی بهینه شده‌اند و شما می‌توانید هر تعداد از این برنامه‌های جذاب را به گوشی موبایل‌ یا تبلت‌تان اضافه کنید. طبیعتا کار کردن با انگشتان دست به اندازه‌ای که قلم لمسی سامسونگ انجام می‌دهد دلپذیر نخواهد بود. قلم لمسی سامسونگ اس پن پرو به شما این امکان را می‌دهد که راحت‌تر و با ظرافت بیش‌تری، نقاشی، طراحی و هر کاری که مربوط به این زمینه است را با گوشی یا تبلت هوشمند‌تان انجام بدهید.

قلم S Pen Pro حساسیت و اصطلاحا قابلیت تاچ‌پذیری بسیار بالایی دارد. برای برش دادن تصاویر، نوشتن یادداشت‌های روزانه، نقاشی کشیدن و برای ایجاد طرح‌های دلخواهتان ابزاری بسیار دوست‌داشتنی محسوب می‌شود.

جالب‌تر اینکه اگر دو دستگاه سامسونگ را به یک شبکه Wifi متصل کنید با استفاده از قابلیت Smart Select می‌توانید اطلاعات و دیتای دو دستگاه را با همدیگر به اشتراک بگذارید.

مشخصات فنی قلم لمسی سامسونگ ‌‌S Pen Pro

  • این قلم لمسی به باتری 30 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که طبق ادعای سامسونگ با یک بار شارژ برای استفاده معمولی تا 16 روز کنارتان خواهد بود.
  • قلم اصلی سامسونگ S Pen Pro با دستگاه‌های برند سامسونگی که از سیستم عامل اندروید 8.0 و بالاتر و حداقل دارای 2 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کنند سازگاری دارد.
  • قابلیت ردیابی قلم لمسی اصل سامسونگ S Pen Pro مدل EJ-P5450 به کمک برنامه Smart Things دیگر ویژگی‌ مهم این ابزار شگفت‌انگیز محسوب می‌شود.

مشخصات فنی Samsung S Pen Pro EJ-P5450SBEGUS

مدل و نام کالا
قلم لمسی اصلی سامسونگ Samsung S Pen Pro EJ-P5450
نوع قلم
لمسی هوشمند
ظرفیت باتری
30 میلی‌ آمپر ساعت
سازگاری
دستگاه‌های سامسونگی که از قلم لمسی پشتیبانی می‌کنند و دارای سیستم اندروید 8.0 و بالاتر و 2 گیگابایت رم و بیش‌تر
قابلیت Air Action فقط با این دستگاه‌ها سازگار است : Galaxy Z Fold3 5G, S21 Ultra 5G, Note20/Ultra 5G, Note10/+, Note10/+ 5G, Note10 Lite, Tab S7+, Tab S7, Tab S7 FE, Tab S6 that support One UI 3.1 or later

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Samsung S Pen Pro EJ-P5450SBEGUS به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *