محافظ صفحه سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra سرامیکی

Ceramic Film Screen Protector

قیمت 89,000 تومان

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Ceramic Film Screen Protector

محافظ صفحه سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra سرامیکی

برای خرید محافظ صفحه سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra نیاز به بررسی انواع مدل‌های موجود برای این گوشی هوشمند دارید. مسلما بعد از خرید این اسمارت فون گران قیمت اولین کاری که انجام می‌دهید خرید محافظ صفحه آن است. چراکه با وجود پیشرفت کمپانی‌های بزرگ دنیا در زمینه تولید گوشی هوشمند هنوز هم که هنوز است بدنه این دستگاه‌ها ایمنی کافی در برابر ضربه را ندارند.

تصور کنید گوشی از دستتان بیفتد و با سطوح سفت و سخت پیرامون برخورد کند. اگر شدت ضربه کم باشد در خوش‌بینانه‌ترین حالت آسیبی به صفحه نمایش و یا بدنه آن وارد نمی‌شود. اما اگر ضربه شدیدی به آن اصابت کند حداقل اتفاق ممکن این است که نمایشگر ترک برمی‌دارد و بدترین شکل این اتفاق ممکن است نمایشگر گوشی را به کلی از کار بیاندازد.

معقول‌ترین راه پیش روی‌تان خرید گلس اس ۲۲ اولترا است. اما باید توجه داشته باشید که مدل های محافظ صفحه گوشی تنوع نسبتا زیادی دارند و لازم است قبل از اقدام به خرید هرکدام را بررسی کنید و مطابق با نیازتان خریداری نمایید. این مدل‌ها از نظر نوع ساخت، متریال مورد استفاده، میزان پوشش‌دهی، شفاف و غیر شفاف بودن، ضخامت، منعطف و غیر منعطف بودن آن‌ها با همدیگر تفاوت‌های بارزی دارند که ویژگی‌های هریک عملکرد متفاوتی را ایجاب می‌کند.

مدل محافظ صفحه سرامیکی اس 22 اولترا از جمله مدل های مناسب موجود برای این گوشی موبایل است. در ادامه مشخصات آن را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات محافظ صفحه سرامیکی اس ۲۲ اولترا

  • نوع این محافظ صفحه از جنس شیشه‌ای نیست. یعنی در صورت برخورد نمایشگر این نوع از محافظ اسکرین صفحه نمی‌شکند و خرد نمی‌شود.
  • مدل محافظ صفحه سرامیکی اس ۲۲ الترا منعطف است. از نوعی متریال پلاستیکی ساخته شده است و شدت ضربه‌گیری کم‌تری نسبت به مدل‌های شیشه‌ای دارد.
  • نمایشگر گوشی موبایل‌تان را از ضربه‌های نه چندان شدید، خراش و ساییدگی محفوظ نگه می‌دارد.
  • اما مهم‌ترین ویژگی محافظ صفحه سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra سرامیکی شفاف و نازک بودن آن است. این ویژگی موجب می‌شود که اولا محتوای صفحه نمایش را با وضوح بالاتری ببینید و در ثانی تاثیر منفی زیادی روی عملکرد تاچ صفحه نمایش نداشته باشد.
  • این محافظ سرامیکی پوشش تمام صفحه دارد. لبه‌های تیره نمایشگر را هم تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Ceramic Film Screen Protector به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *