محافظ صفحه مات تبلت اپل ایپد Mini 6 2021 برند Nillkin

Nillkin Antiglare AG paper-like screen protector for Apple iPad Mini 6 2021

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Nillkin Antiglare AG paper-like screen protector for Apple iPad Mini 6 2021

محافظ صفحه مات تبلت اپل ایپد Mini 6 2021 برند Nillkin

محافظ صفحه تبلت یکی از ضروری ترین لوازم جانبی این گجت ها هست که به منظور حفظ صفحه تبلت از آسیب های احتمالی و خط و خش استفاده می شود. این محافظ صفحه ها معمولا از دو جنس شیشه و یا مواد پلاستیکی به مانند PT، TPU و غیره ساخته می شوند و بر اساس نیاز و سلیقه کاربران هر کدام نیز استفاده کننده های خود را دارند.

ویژگی های محافظ صفحه تبلت اپل آیپد مینی 6

  • محافظ صفحه تبلت اپل ایپد Mini 6 2021 برند Nillkin از مواد PT ژاپنی تهیه شده و جنس آن منعطف می باشد.
  • ساختار این محافظ صفحه تبلت آیپد مینی 6 مدل 2021 مات هست و به همین دلیل از انعکاس نور در صفحه تبلت جلوگیری می کند و کاربر با استفاده از آن می تواند در فضای باز و بدون اذیت شدن چشمانش از تبلت خود استفاده کند.
  • این محافظ حداکثر صفحه تبلت را پوشش می دهد و از افتادن خط و خش بر روی صفحه تبلت جلوگیری می نماید.
  • ضخامت محافظ صفحه مات تبلت اپل ایپد Mini 6 2021 برند Nillkin فقط 0.19 میلیمتر هست و به همین دلیل هیچ تاثیر منفی ای در تاچ صفحه ایجاد نمی کند و کاربر می تواند همان کیفیت و وضوح خود صفحه تبلت را با آن تجربه کند.
  • لبه های این محافظ صفحه با استفاده از تکنولوژی لیزری بریده شده و به خاطر همین صاف بوده و آسیبی به هنگام استفاده از آن متوجه کاربر نیست.
  • محافظ صفحه تبلت اپل ایپد Mini 6 2021 برند Nillkin همان طور که در بالا هم اشاره شد ساختاری مات دارد که این ویژگی سبب شده استفاده از قلم بر روی آن به راحتی صورت بگیرد و کاربر با دقت تمام می تواند بدون لیز خوردن قلم بر روی صفحه طرح های خود را بر روی صفحه بکشد و یا یادداشت ها و مطالب خود را بر روی آن به راحتی بنویسد.

مشخصات فنی Nillkin Antiglare AG paper-like screen protector for Apple iPad Mini 6 2021

جنس
PT (منعطف)
برند
نیلکین
مناسب برای
تبلت اپل ایپد Mini 6 2021

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Nillkin Antiglare AG paper-like screen protector for Apple iPad Mini 6 2021 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *