کاور سیلیکونی هدفون بی سیم کیو سی وای QCY T13

Silicone Cover Case For QCY T13

قیمت 119,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Silicone Cover Case For QCY T13

کاور سیلیکونی هندزفری QCY T13

کاور محافظ هندزفری QCY T13 مدل سیلیکونی از جمله لوازم جانبی جذاب برای محافظت از کیس هندزفری کیو سی وای تی 13 است که در رنگ‌بندی‌های متنوعی طراحی شده است. هندزفری QCY T13 جزو محبوب‌ترین هدفون‌های وایرلس هایلو است که مانند دیگر هندزفری‌های بلوتوثی دیگر به همراه یک کیس شارژر عرضه می‌شود. این کاور سیلیکونی QCY T13 اکسسوری‌ای برای محافظت و نگهداری این هندزفری در قابی نرم و امن‌تر بوده که اخیرا به لیست گزینه‌های خرید کاور هندزفری کیو سی وای QCY T13 اضافه شده است. خرید کاور محافظ هندزفری QCY T13 مدل سیلیکونی نه تنها استایلی زیبا و متفاوت به کیس شارژ می‌بخشد، بلکه در برابر صدماتی مانند خط و خش و ضربه نیز به خوبی محافظت می‌کند.

مشخصات ظاهری کاور سیلیکونی هندزفری QCY T13

متریال استفاده شده برای ساخت کاور هندزفری کیو سی وای QCY T13 از سیلیکون مرغوب بوده و از انعطاف مناسبی برخوردار است. وزن کلی آن با در نظر گرفتن آویز برابر با 25 گرم است؛ در نتیجه سنگینی خاصی به کیس اضافه نکرده و می‌تواند در طول روز همراه مطمئنی برای کیس هدفون باشد.

 

سطح پوشش و قابیت‌های کاور سیلیکونی QCY T13

ناحیه محافظت و پوشش این کاور سیلیکونی هایلو QCY T13 دو طرف کیس و قسمت پایینی و بالایی است. بدین شکل با پوشش کامل کیس عمل محافظت به بهترین نحو انجام می‌شود.

طراحی این کاور هدفون QCY T13 بسیار دقیق و منطبق با ابعاد کیس است. همچنین لایه داخلی کاور دارای اصطکاک است تا از لیز خوردن و درآمدن اتفاقی کیس از کاور جلوگیری شود.

 

در کنار ویژگی‌های اشاره شده همچنین نصب این کاور در عملکرد شارژ بی‌سیم کیس هیچ اختلالی ایجاد نمی‌کند. با در نظر گرفتن قیمت خرید کاور محافظ هندزفری QCY T13 مدل سیلیکونی و کیفیت ساخت مناسب آن، می‌توان تهیه این کاور را هم برای کاربرانی که به دنبال محافظت از هندزفری‌شان هستند و هم کاربرانی که قصد دارند ظاهر جدیدی به کیس هندزفری‌شان ببخشند گزینه مناسبی معرفی کرد.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Silicone Cover Case For QCY T13 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *