کاور هندزفری سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو مدل Shiny

TPU Soft Cover For Samsung Galaxy Buds 2 Pro

قیمت 169,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی TPU Soft Cover For Samsung Galaxy Buds 2 Pro

کاور هندزفری سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو مدل Shiny

هندزفری های وایرلس ، لوازم بسیار کوچکی هستند که اگر مراقب نباشید به‌راحتی از دستتان می‌افتند و آسیب می‌بینند. شاید هم ممکن است اگر ضربه شدید باشد برای همیشه از کار بیفتند. گلکسی بادز ۲ پرو هم همینطور. پس حتما از یک کاور محافظ برای کیس گلکسی بادز 2 پرو خود استفاده کنید. کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro مدل Shiny یکی از لوازم جانبی Galaxy Buds2 است که در عین سادگی و زیبایی بسیار مقاوم و باکیفیت می‌باشد. کاور کیس هندزفری گلکسی بادز 2 پرو از پلاستیک بسیار مرغوب و منعطف تولید شده و از بدنه کیس گلکسی بادز 2 پرو به‌خوبی محافظت می‌کند. قبل از اقدام به خرید با مشخصات کلی  آن آشنا شوید. می‌توانید با خرید کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro مدل Shiny از فروشگاه تبلت فون ، نسبت به حفظ ایمنی و سلامت این هدفون زیبا اقدام نمایید.

 

کاور هندزفری گلکسی بادز 2 پرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • بدنه هندزفری گلکسی بادز ۲ پرو را به‌صورت کامل پوشش می‌دهد. این پوشش ۳۶۰ درجه موجب می‌شود که احتمال آسیب‌های جزئی هم از بین برود.
  • کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro مدل Shiny تا حدودی در برابر خط و خش مقاوم است.
  • خود کاور خط و خش برنمی‌دارد و اجازه نمی‌دهد هیچ خط و خراشی هم روی بدنه کیس شارژر بیفتد.
  • قاب محافظ هندزفری گلکسی بادز 2 پرو به نحوی طراحی شده که مشکلی برای باز و بسته کردن هندزفری‌تان نخواهید داشت. کاور ژله ای گلسی بادز ۲ پرو کاملا سازگار با ابعاد این هندزفری طراحی شده و محل پورت‌ها و درگاه شارژ با دقت بالایی برش داده شده است.

  • از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro مدل Shiny سازگاری آن با شارژ وایرلس می‌باشد. برای شارژ کردن هندزفری خود نیازی به جدا کردن کاور از کیس هندزفری نخواهید داشت
  • به‌آسانی روی کیس شارژ هندزفری نصب می‌شود.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از TPU Soft Cover For Samsung Galaxy Buds 2 Pro به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *