کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 2 مدل Luxury Armor

Luxury Armor Cover Case for Samsung Galaxy Buds 2

قیمت 149,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Luxury Armor Cover Case for Samsung Galaxy Buds 2

کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 2 مدل Luxury Armor

با خرید کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 2 مدل Luxury Armor چگونه می‌توانید از هدفون گران قیمت‌تان محافظت کنید؟ هندزفری های بلوتوثی تولید شده در سال‌های اخیر حتی در جیب کوچک کیفتان هم جا می‌شوند.با این حال لوازم کوچکی مثل هندزفری همیشه در معرض آسیب هستند به‌راحتی از دستتان می‌افتند و با ضربه خوردن کارایی قبلی را نخواهند داشت. بادز ۲ سامسونگ هم به همین شکل است. بنابراین برای مراقبت از هندزفری گلکسی بادز 2 خود حتما نیاز به یک کاور ضد ضربه دارید.

کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 2 مدل Luxury Armor از متریال پلاستیک سخت تولید شده و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد. این محافظ ضد ضربه گلکسی بادز 2 ، بدنه کیس هندزفری احاطه می‌کند. اگر گلکسی بادز از ارتفاع نسبتا زیاد با سطح زمین برخورد کند، کاور ضربه را به خود میگیرد. در این صورت ضربه به بدنه کیس هندزفری گلکسی بادز برخورد نخواهد کرد.

خرید کاور هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 2 مدل Armor تنها برای حفظ ایمنی هندزفری نیست. این کاور ضدضربه گلکسی بادز 2 در چندین رنگ تولید شده. ظاهر و استایل منحصربفردی دارد و جلوه‌ی تازه‌ای به بنده هندزفری بی سیم تان می‌بخشد.

ویژگی‌های کاور گلکسی بادز ۲ مدل Luxury Armor

  • کاور ضد ضربه هندزفری بادز 2 سامسونگ کاملا ضدضربه و ایمن است. قابلیت آنتی شک دارد. اگر هندزفری از دستتان بیفتد. کیس هندزفری آسیب نمی‌ماند. البته توجه داشته باشید که این تضمین ایمنی در صورتی است که ارتفاع سقوط هندزفری چندان زیاد نباشد.
  • این کاور ضدشوک مناسب برای گلکسی بادز 2 طراحی شده است. این کاور به‌صورت ۲ تکه جدا از هم روی کیس هندزفری جای می‌گیرد و پس از نصب در جای خود ثابت باقی می‌ماند.
  • کاور هندزفری سامسونگ گلکسی بادز 2 مدل Luxury Armor مجهز به یک کارابین یا همان حلقه آویز است. به‌راحتی می‌توانید آن را روی بند کیف‌ و یا بند شلوار آویزان کنید.
  • برای دسترسی به چراغ LED و دکمه بلوتوثی شکافی در نظر گرفته شده است که دسترسی به این قسمت‌ را آسان‌تر کرده است. بنابراین هیچ مشکلی برای استفاده از کاور ضدضربه بادز ۲ نخواهید داشت.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Luxury Armor Cover Case for Samsung Galaxy Buds 2 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *