کاور هوشمند سامسونگ Galaxy S22 Plus مدل Clear View

Galaxy S22 Plus Clear View Flip Cover EF-ZS90

قیمت 1,559,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Galaxy S22 Plus Clear View Flip Cover EF-ZS90

کاور هوشمند سامسونگ Galaxy S22 Plus مدل Clear View

کیف و کاور هوشمند سامسونگ Galaxy S22 Plus مدل Clear View محصول اورجینال عرضه توسط برند سامسونگ است که مختص این گوشی پرچم‌دار معرفی و عرضه گردیده است. قابلیت‌ها و مشخصات متمایزی از یک کاور معمولی دارد. همانطور که از نامش پیداست به ویژگی‌های هوشمند مجهز شده، از این رو انجام برخی از کارها را برای‌تان آسان‌تر می‌کند. هرچند که مشخصات کیف هوشمند اس ۲۲ پلاس یک برتری محسوب می‌شود اما از طراحی حرفه‌ای و ضربه‌گیری مطلوب این کاور غافل نشوید. برای بررسی کامل کیف هوشمند S22 Plus با ادامه متن همراه ما باشید.

کیف هوشمند گلکسی اس ۲۲ پلاس سیستم ضد میکروب دارد

کلیر ویو کاور گوشی سامسونگ Galaxy S22 Plus سیستمی برای پیشگیری از رشد میکروب‌ها دارد. از این رو حین کار کردن مداوم با گوشی به تمیز باقی ماندن سطح روی کاور کمک می‌کند. این سیستم تنها در قسمت لایه بیرونی کاور در نظر گرفته شده است.

*عملکرد آنتی باکتریال کیف هوشمند Samsung S22 Plus مطابق با استاندارد موسسه تحقیقات FITI آزمایش شده است.

*برای ارائه عملکرد هرچه بهتر در برابر باکتری‌ها با ماده بیوسیدی (Zinc Pyrithione) تلفیق شده است.

*خواص ضد میکروبی به طور کامل از کاربران در برابر باکتری‌ها محافظت نمی‌کند و هیچ محافظتی در برابر ویروس‌ها از جمله Covid-19 ایجاد نمی‌کند.
*تاثیر ضد میکروبی ممکن است بسته به شرایط استفاده متفاوت باشد.
*پوشش ضد میکروبی فقط در خارج از قاب گوشی در نظر گرفته شده است.

 

پاسخ و رد تماس ‌ها بدون لمس نمایشگر

قابلیت جواب دادن به تماس‌ها و یا رد تماس بوسیله کاور هوشمند اورجینال سامسونگ Galaxy S22 Plus مدل Clear View امکان‌پذیر است. بدون باز کردن کاور روی صفحه نمایش از هشدارها، اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌های گوشی مطلع شوید. پیام‌ها، تماس‌ها، میزان شارژ باتری و موارد دیگر توسط آیکون‌ و نمادهای قابل نمایش روی پنجره هوشمند کیف به شما نمایش داده می‌شوند.

*پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از قابلیت Wireless PowerShare ، کیف هوشمند اصلی سامسونگ اس ۲۲ پلاس را از گوشی جدا کنید.

با یک ضربه در قست پنجره هوشمند به صفحه نمایش دسترسی داشته باشید

با استفاده از کاور هوشمند S22 Plus برای انجام برخی از کارها نیازی به باز کردن جل کیف ندارید. با ضربه زدن در قسمت پنجره هوشمند تماس‌های خود را پاسخ دهید و یا رد کنید. ساعت دقیق را مشاهده کنید و یا با لمس کردن جلد می‌توانید موزیک در حال پخش را متوقف کنید.

ظاهر و طراحی کیف هوشمند اورجینال S22 Plus

کاور حالتی ساده و در عین حال بسیار جذاب دارد. دور تا دور بدنه گوشی توسط کیف سامسونگ احاطه شده و محافظت می‌شود. یک لایه نازک شفاف که به قابلیت‌های هوشمند تجهیز شده نمایش بیرونی را به وضعیت نمایشگر متصل می‌کند. کیف هوشمند Galaxy S22 Plus تنها محافظ گوشی شما نیز. ظاهر خیره‌کننده‌ای هم دارد.

کیف هوشمند S22 Plus مدل Clear view را می‌توانید با تضمین سلامت، اصالت و مهلت تست کالا از فروشگاه اینترنتی تبلت فون خریداری نمایید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Galaxy S22 Plus Clear View Flip Cover EF-ZS90 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *