(دیدگاه کاربر 5)

کاور چرمی سامسونگ Galaxy S21 Ultra مدل نیلکین Aoge Leather

Nillkin Aoge Leather Cover case for Samsung Galaxy S21 Ultra

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Nillkin Aoge Leather Cover case for Samsung Galaxy S21 Ultra

کاور چرمی سامسونگ Galaxy S21 Ultra مدل نیلکین Aoge Leather

کاور چرمی نیلکین Samsung S21 Ultra مدل Aoge ، ترکیبی از زیبایی، سبک کلاسیک و رسمی. اگر به تیپ و استایل کاری‌تان اهمیت می‌دهید، قاب چرمی Nillkin Aoge همه چیز را برایتان تکمیل می‌کند. این کاور با تلفیقی از پلی‌کربنات ضد ضربه و چرم باکیفیت و مرغوب طراحی شده است. آنچه که از این کاور چرمی قابل مشاهده است، چیزی به جز بافت کلاسیک و دوخت دقیق و هنرمندانه نیست.

با ادمه متن همراه ما باشید تا با مشخصات کاور چرمی Nillkin Aoge برای S21 Ultra سامسونگ بیش‌تر آشنا شوید.

ترکیب متریال PC و چرم مرغوب، باکیفیت و بادوام

اگر بیش‌ترین وقت روزتان را در محیط‌های اداری و یا دفتر کارتان سپری می‌کنید و همچنین به ظاهرتان هم اهمیت می‌دهید حتما انواع پوشیدنی تولید شده از متریال چرم برای شما جذاب است. می‌توانید با خرید کاور چرمی سامسونگ Galaxy S21 Ultra مدل نیلکین Aoge Leather ترکیبی ایده‌آل برای خودتان در نظر بگیرید. این کاور از چرم مرغوب با کیفیت بالا تولید شده است. همچنین کناره‌های کاور از جنس پلی‌کربنات ضد ضربه یا همان (PC) است و خیالتان را از بابت آسیب رسیدن به بدنه گوشی راحت می‌کند. اگر گوشی موبایتان از دستتان روی زمین بیفتد و یا با اشیای سفت و سخت پیرامون برخورد کند، بالشتکی که در پشت کاور چرمی Nillkin Aoge تعبیه گردیده است از انتقال شدت ضربه به بدنه گوشی جلوگیری می‌کند.

طراحی دقیق و حرفه‌ای

قاب چرمی گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra مدل Nillkin Aoge کاملا سازگار با این اسمارت‌فون طراحی شده است. محل قرارگیری پورت‌های شارژر، هندزفری و میکروفون کاملا دقیق برش داده شده است و مشکلی برای دسترسی به این بخش‌‌های گوشی نخواهید داشت.

محل قرارگیری قلم S-Pen

آیا قلم Spen گوشی موبایلتان همیشه همراهتان است؟ نگران گم شدن آن نباشید. با خرید کاور چرمی S21 Ultra مدل Nillkin Aoge می‌توانید نگرانی از گم شدن قلم گوشی‌تان را فراموش کنید. روی قسمت پشتی این کاور بافت کشسان برای قرارگیری قلم S-Pen تجهیز شده است. بافت این بخش بسیار محکم بوده و به دلیل استفاده از متریال باکیفیت در مدت زمان کمی حالت کشسان خود را از دست نمی‌دهد.

با بررسی مختصری که در مورد مزیت‌های خرید کاور چرمی سامسونگ Galaxy S21 Ultra مدل نیلکین Aoge Leather انجام شد، اگر پارامتر‌های کیفیت، کارایی، ظاهر و نوع طراحی را در نظر داشته باشید، انتخاب این کاور می‌تواند گزینه‌ای معقول و مناسب باشد.

 

نظرات کاربران Nillkin Aoge Leather Cover case for Samsung Galaxy S21 Ultra

  1. محمد

    سلام وقتتون بخیر جنس چرم حیوانی هست یا مصنوعی?

    • تبلت فون

      سلام. مصنوعی

  2. محسن

    سلام. قلم همراه قاب هست؟

    • تبلت فون

      سلام. نه.

  3. پرتو

    سلام و درود
    خیلی وقته که نوشتید یک هفته دیگه این جنس موجود میشه، ولی متاسفانه هنوز نیومده، لطفا زودتر بیارید و اعلام کنید کی موجود میشه…

    • تبلت فون

      سلام. موجود هست میتونید ثبت کنید.

  4. حمید

    درود فراوان.
    لطفا زودتر موجود کنین.
    به شدت بهش نیاز دارم.

  5. Dano

    کی میاد؟

    • تبلت فون

      سلام. احتمالا هفته اینده.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *