کاور چرمی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 5G مدل نیلکین Aoge Leather

Nillkin Aoge Leather Cover case for Samsung Z Fold 3

قیمت 669,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Nillkin Aoge Leather Cover case for Samsung Z Fold 3

کاور چرمی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 5G مدل نیلکین Aoge Leather

کاور چرمی سامسونگ Z Fold 3 مدل Aoge ، محصول تولید شده توسط نیلکین است که به‌احتمال زیاد از همان نگاه اول مورد پسندتان قرار می‌گیرد. اگر به متریال چرم علاقه‌مندید و از کیف‌ گرفته تا کفش‌تان را چرمی انتخاب می‌کنید، خرید کاور چرمی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 5G مدل نیلکین Aoge Leather همه چیز را برای شما تکمیل می‌کند. طراحی و ظاهر بی‌نظیر این کیف چرم سامسونگ Z Fold 3 احتمالا اولین چیزی است که نظرتان را جلب می‌کند. اما تنها به این مورد بسنده نکنید، چرم استفاده شده در تولید این قاب Z Fold 3 از نوع بسیار مرغوب و باکیفیت است و اگر مراقبت‌های لازم را انجام بدهید تا مدت زمان زیادی در کنارتان خواهد بود. با ادامه متن همراه باشید تا با مشخصات بیش‌تر این قاب چرم سامسونگ زد فولد ۳ آشنا شوید.

طراحی قاب چرم نیلکین گلکسی زد فولد 3

کاور چرمی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 5G مدل نیلکین Aoge Leather با بروزترین فناوری به مرحله تولید و عرضه رسیده است. یعنی اینکه دسترسی هرچه آسانتر شما به درگاه‌های ضروری گوشی فراهم شده است و مانعی برای کار کردن با این قسمت‌های موبایل‌تان نخواهید داشت. اما دکمه‌های گوشی به‌وسیله لایه نازکی محافظت می‌شوند. بخش داخلی کاور چرم نیلکین Galaxy Z Fold 3 5G از متریال PC ساخته شده است. بسیار مقاوم و مستحکم است، از بدنه موبایل در برابر ضربه و دیگر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. بخش رویی قاب هم که چرمی است و نقش ضربه‌گیر اضافه را ایفا می‌کند.

کاور نیلکین Aoge Leather مجهز به جاکارتی و محل نگهداری S Pen

برای اینکه راحت‌تر از این کاور استفاده کنید، نیلکین در قسمت پشتی کاور چرم برای Galaxy Z Fold 3 لایه‌ای از کش بافته شده تعبیه کرده است که می‌توانید قلم گوشی را در این قسمت جای بدهید و از آنجایی که کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد بعد از مدتی حالت کشسانی خود را از دست نمی‌دهد. همچین در قسمت داخلی قاب چرمی Galaxy Z Fold 3 5G مدل نیلکین Aoge Leather یک بخش هم برابر قرار دادن کارت‌های ضروری در نظر گرفته شده است که این محصول را به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل کرده است. یک نوار چرمی هم برای چفت کردن کاور روی گوشی در نظر گرفته شده است.

به‌نظر می‌رسد نیلکین قیمت کاور چرمی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 5G مدل نیلکین Aoge Leather را با در نظر گرفتن المان‌هایی از جمله کیفیت متریال بکار رفته، طراحی بهینه و البته ایمنی بالای این قاب تعیین کرده است.

مشخصات فنی Nillkin Aoge Leather Cover case for Samsung Z Fold 3

پوشش 360 درجه
محل نگهداری کارت‌های ضروری
نوع و مدل
کاور چرمی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 5G مدل نیلکین Aoge Leather
جنس
چرمی
برند
نیلکین
سازگاری
کاور مناسب گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 5G
سایر توضیحات
طراحی حرفه‌ای
قالب‌گیری دقیق محل درگاه‌های ضروری‌ گوشی
سطح پوشش: لبه‌های بالا، پایین، لبه‌های کناری و دکمه‌ها

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Nillkin Aoge Leather Cover case for Samsung Z Fold 3 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *