(دیدگاه کاربر 1)

کیف کیبورد اورجینال تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE مدل EF-DT730

Samsung Galaxy Tab S7 FE Book Cover Keyboard EF-DT730

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Samsung Galaxy Tab S7 FE Book Cover Keyboard EF-DT730

تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 FE که می‌توان نسخه اقتصادی‌تر پرچمداران تبلت‌های سامسونگ نامید، از مشخصات فنی خوبی برخوردار است. به طوری که کاربران برای کارهای روزمره خود بدون هیچ مشکلی می‌توانند با این تبلت به انجام امور خود بپردازند. البته این تبلت نیز به مانند مدل‌های حتی بهتر از خود با برخی از محدودیت‌ها همراه است. استفاده از اکسسوری‌ها برای این مدل از تبلت‌ها بهترین راه برای برطرف کردن محدودیت‌هاست. سامسونگ به مانند دیگر محصولات بالارده خود به تولید اکسسوری‌های کاربردی برای S7 FE نیز پرداخته است. کیف کیبورد اورجینال تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE که در فروشگاه خود سامسونگ با اسم کد EF-DT730 شناخته می‌شود، به طور قطع کاربردی‌ترین جانبی تولیدی سامسونگ برای این مدل است. چنانچه شما نیز می‌خواهید به جای لپ‌تاپ‌های 2 یا 3 کیلویی خود از تبلت خود استفاده کنید، اما به دنبال تهیه کیبورد مناسب برای آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای شناخت این محصول با تبلت فون همراه باشید.

کیف کیبورد اصلی Tab S7 FE : طراحی باریک و سبک

با استفاده از این کیبورد فوق باریک علاوه بر کاربردهای مختلف آن، از نظر ظاهری نیز تبلت‌تان را ارتقا دهید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که کاور را مانند دیگر بوک کاورها به دور تبلت بپیچید تا مگنت‌ها خود اتصال را انجام دهند. همچنین نگران پن تبلت‌تان نباشید. همانطور که در تصاویر کالا مشاهده می‌کنید، محفظه‌ای برای نگهداری از قلم S7 FE نیز تعبیه شده است.

خرید کیف کیبورد اورجینال تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE مدل EF-DT730

بهره وری بیشتر با کیبورد EF-DT730 S7 FE

جالب است بدانید کیف کیبورد Tab S7 FE مدل EF-DT730 را می‌توان به شکل هم‌زمان با سه دستگاه به اشتراک گذاشت. با استفاده از بلوتوث، این کیبورد را می‌توان همچنان به گوشی و پی سی نیز متصل کرد. مخصوصا اگر از سامسونگ دکس استفاده می‌کنید، این کیبورد به زیبایی تجربه کاربری‌تان را ارتقا خواهد داد.

خرید کیف کیبورد اورجینال تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE مدل EF-DT730

دیگر خبری از میکروب ها نیست

سامسونگ همانند اکثر اکسسوری‌های بالارده خود سطح کیف کیبورد تب اس ۷ اف ای را نیز با لایه آنتی میکروبیال پوشانده است. این سطح جلوی رشد باکتری‌ها را گرفته تا در برابر ۹۹ درصد باکتری‌ها کاور را محافظت کند. بدین ترتیب با استفاده از این کاور کیبورد S7 FE دیگر کمتر نگران ضد عفونی تبلت‌تان خواهید بود.

خرید کیف کیبورد اورجینال تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE مدل EF-DT730

کیبورد تب اس 7 اف ای : با زاویه مناسب کار کنید

یکی دیگر از اکسسوری‌های لازم برای هر تبلتی استند است. با خرید کیف کیبورد اورجینال S7 FE از این مساله نیز فارغ خواهید شد. به هنگام پخش استریم، یا بازی یا کار با کیبورد به راحتی می‌توانید زاویه دیدتان را تا ۶۰ درجه تنظیم کنید تا با زاویه دلخواه‌تان با تبلت کار کنید.

خرید کیف کیبورد اورجینال تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE مدل EF-DT730

علاوه بر موارد اشاره شده برای آشنایی بیشتر با مشخصات ظاهری قبل از خرید کاور کیبورد اورجینال سامسونگ Tab S7 FE مدل EF-DT730 می‌توانید به جدول مشخصات در پایین این نوشته مراجعه کنید.

مشخصات فنی Samsung Galaxy Tab S7 FE Book Cover Keyboard EF-DT730

مدل‌های سازگار
Tab S7 FE - Tab S7 Plus
اینترفیس
POGO
تعداد کلیدها
81
ابعاد
286.3 × 196.7 × 13.4 میلی متر
وزن
345 گرم

نظرات کاربران Samsung Galaxy Tab S7 FE Book Cover Keyboard EF-DT730

  1. علی

    سلام دقیقا کی موجود میشه خیلی دنبالشم
    مثلا 1 ماه یا 1 سال یا چه قدر ؟ حدود اعلام بفرمایید
    قیمت تقریبیش چقدره با توجه به قیمت جهانی 140 دلاریش؟

    • تبلت فون

      سلام. احتمالا یکی دو هفته آینده.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *