گلس بدون حاشیه گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G برند میتوبل

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G Mietubl Glass Screen Protector

قیمت 59,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G Mietubl Glass Screen Protector

محافظ صفحه بدون حاشیه گوشی شیائومی ردمی Note 11 Pro 5G برند میتوبل

صفحه نمایش گوشی به خاطر حساسیت بالا و جنسی که دارد تقریبا به راحتی به هنگام ضربه و یا سقوط از ارتفاع دچار شکستگی و آسیب می شود و به خاطر قیمت بالایی که دارد، هزینه نسبتا زیادی را به کاربر تحمیل می نماید. بنابراین برای محافظت از آن هر کاربری با توجه به سلیقه و نیازی که دارد از انواع مختلف محافظ صفحه می تواند استفاده کند و امنیت گوشی خود را تا حدی در برابر آسیب های احتمالی تامین نماید.

یکی از بهترین مدل هایی که به این منظور طراحی و تولید شده محافظ صفحه بدون حاشیه گوشی ردمی Note 11 Pro 5G از برند Mietubl می باشد. این گلس از شفافیت و وضوح بسیار بالایی ساخته شده و دارای سختی 9H می باشد که مقاومت خوبی هم در مقابل خراشیدگی، ضربه و شوک دارد. محافظ صفحه گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G مدل میتوبل، صفحه گوشی را تا جایی که برای استفاده از قاب و کیف مزاحمتی ایجاد نکند، پوشش می دهد و از این لحاظ نیز یکی از بهترین نوع محافظ صفحه ها برای پوشش حداکثری صفحه گوشی می باشد.

از ویژگی های دیگر گلس Mietubl گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5جی، چسبندگی بالای آن هست. این ویژگی سبب می شود که با کمی مهارت این گلس را بدون هیچ حبابی بتوان بر روی صفحه گوشی خود نصب کرد و از کار با آن لذت برد.

گلس بدون حاشیه میتوبل علاوه بر گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G برای انواع مختلف گوشی های دیگر نیز تولید شده است که شما کاربران عزیز می توانید با جستجوی مدل مورد نظر خود در سایت تبلت فون به راحتی آن را پیدا کرده و خرید نمایید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G Mietubl Glass Screen Protector به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *