گلس گوشی شیائومی 12 پرو – Xiaomi 12 Pro تمام صفحه

Full Glass Screen Protector

قیمت 179,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Full Glass Screen Protector

گلس گوشی شیائومی 12 پرو – Xiaomi 12 Pro تمام صفحه

یکی از آسیب‌پذیرترین بخش‌های گوشی، قسمت صفحه نمایش آن است. این بخش گوشی به خاطر حساسیت بالا و جنسی که دارد تقریبا به راحتی به هنگام ضربه و یا سقوط از ارتفاع دچار شکستگی و آسیب می‌شود و به خاطر هزینه تعمیر و تعویض بالایی که دارد هزینه زیادی را به استفاده‌کننده تحمیل می‌کند. گوشی شما هم به همین شکل است. بنابراین برای جلوگیری از این مشکل، لازم است نسبت به خرید گلس شیائومی ۱۲ پرو اقدام نمایید. انواع گلس این گوشی از جنس شیشه است و مقاومت بیش‌تری نسبت به مدل‌های منعطف، پلاستیکی و سرامیکی در برابر ضربه دارد. گلس گوشی شیائومی 12 پرو – Xiaomi 12 Pro تمام صفحه یکی از معمول مدل‌هایی است که برای مراقبت از نمایشگر اسمارت فون‌تان می‌توانید تهیه کنید. این گلس به نحوی طراحی شده که تمام صفحه گوشی را در بر می‌گیرد و به‌صورت کامل از صفحه نمایش گوشی محافظت می‌کند.

مشخصات محافظ صفحه Xioami 12 Pro

  • صفحه نمایش گوشی را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. یعنی قسمت‌های تخت نمایشگر و خمیدگی لبه‌ها را.
  • وضوح و شفافیت نسبتا خوبی دارد. از این رو اختلال محسوسی در عملکرد لمسی صفحه ایجاد نمی‌کند و وضوح آن را تا حد امکان حفظ می‌کند.
  • از نمایشگر در برابر ضربه، خراش و ساییدگی محافظت می‌کند. اگر ضربه ای به اسکرین گوشی وارد شود گلس می‌شکند و از انتقال ضربه به نمایشگر جلوگیری می‌گردد.
  • گلس گوشی شیائومی 12 پرو – Xiaomi 12 Pro تمام صفحه طراحی دقیق دارد و کاملا مطابق با ابعاد نمایشگر این گوشی ساخته شده است.
  • برای نصب گلس گوشی شیاومی ۱۲ پرو نیازی به نیروی متخصص نخواهید داشت و با دانستن مراحل و تکنیک‌های نصب محافظ صفحه به‌راحتی می‌توانید این کار را انجام بدهید.

 

مشخصات فنی Full Glass Screen Protector

مقاوم در برابر ضربه
ضد خش
سایر ویژگی‌ها
وضوح و شفافیت عالی
مطابق با مدل دستگاه و پوشش‌دهی کامل
عدم تغییر کیفیت تصویر نمایش داده شده
مقاوم در برابر اثر انگشت، لكه و چربي

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Full Glass Screen Protector به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *