اسپیکر بلوتوثی جی بی ال JBL مدل Charge 5

JBL Charge 5 Portable Bluetooth Speaker

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی JBL Charge 5 Portable Bluetooth Speaker

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال JBL مدل Charge 5

اسپیکر JBL Charge 5 به دلیل برخورداری از کیفیت صدای بسیار خوب، بیس قوی و برخی از آیتم‌های مهم برای خرید اسپیکر یکی از محبوب‌ترین سری‌های جی بی ال است.

صدای متفاوتی را با اسپیکر بلوتوثی جی بی ال JBL مدل Charge 5 تجربه خواهید کرد. سخت افزار بروزرسانی شده، درایورهای بهبود یافته و ظاهر بسیار جذاب بخشی از مشخصات این اسپیکر پرتابل است.

مزیت‌ های خرید اسپیکر جی بی ال شارژ 5

مسلما اسپیکرهای سیمی دیگر جایی در بین طرفداران موسیقی ندارند. به ‌راحتی می‌توانید از شر سیم های اضافی راحت شوید. برای اتصال به اسپیکر JBL Charge 5 کافیست دستگاه مورد نظر را از طریق بلوتوث به آن متصل کنید و موسیقی دلخواهتان را گوش بدهید. جی بی ال از بلوتوث نسخه 5.1 برای سری Charge 5 استفاده کرده است.

تجربه کیفیت صدای قدرتمند، شفاف و واضح از اصلی‌ترین مشخصات این اسپیکر بلوتوثی است. دلیل نام‌گذاری سری Charge هم به دلیل توانایی و ظرفیت بالای این اسپیکر در نگهداری شارژ و امکان شارژ دستگاه‌های دیگر به وسیله اسپیکر جی بی ال شارژ ۵ بوده است.

مشخصات فنی JBL Charge 5

در این اسپیکر بلوتوث یک عدد ووفر Racetrack-Shaped به همراه توئیتر جداگانه و پسیو رادیاتورهای دوگانه تعبیه شده است که تجربه‌ی صوتی بی‌نظیری را برای‌تان ایجاد می‌کند و فرکانس‌های بیس و میدرنج (Low – Mid) در این اسپیکر از طریق 1 عدد ووفر 52×90 میلی‌متری با توان خروجی 30 وات RMS و فرکانس های تریبل (High) نیز توسط 1 عدد توئیتر 20 میلی متری با توان خروجی 10 وات RMS پخش می شوند. در مجموه این محصول قادر است تا صدایی به قدرت 40 وات RMS را تولید کرده و به گوش شما برساند. بازه فرکانسی قابل پخش در این سیستم صوتی مابین 65 هرتز تا 20000 هرتز است که برای اسپیکری با این ابعاد فوق العاده می باشد. اسپیکر Charge 5 یکی از محصولاتی است که واژه‌ (JBL Pro Sound) را به تصویر می کشد.

مشخصات فنی JBL Charge 5 Portable Bluetooth Speaker

ورودی میکروفون
نوع اسپیکر
بلوتوثی - قابل حمل
مدل
اسپیکر JBL مدل Charge 5
وزن
1500 گرم
درگاه‌های ارتباطی
USB
طریقه اتصال
بی‌ سیم و با سیم
منبع انرژی
باتری قابل شارژ
نسخه بلوتوث اسپیکر
5.1
بازه فرکانس قابل پخش
65 هرتز تا 20000 هرتز
سایر مشخصات و قابلیت‌ها
قابلیت حمل آسان
کیفیت صدای عالی
قابلیت نگهداری شارژ بالا

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از JBL Charge 5 Portable Bluetooth Speaker به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *