بند استیل ساعت Amazfit GTR 3 Pro مدل Luxury Diamond

Luxury Metal Diamond Strap

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Luxury Metal Diamond Strap

بند استیل ساعت Amazfit GTR 3 Pro مدل Luxury Diamond

در بین فهرست بهترین ساعت های هوشمند Amazfit GTR 3 Pro نیز به چشم می‌خورد. قابلیت تعویض بند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اسمارت واچ محسوب می‌شود. از بین انواع بند استیل ، سیلیکونی،‌چرمی و پارچه‌ای این ساعت می‌توانید انتخاب کنید. خرید بند استیل ساعت Amazfit GTR 3 Pro مدل Luxury Diamond یکی از جدیدترین طرح‌های این اسمارت واچ است که مشخصات قابل توجهی دارد.

ویژگی‌های بند زنانه جی تی آر 3 پرو

  • از متریال استیل ضدزنگ تولید شده است. این بدین معناست که اگر این بند فلزی زیبا را تهیه کرده‌اید نباید نگران برخورد مستقیم آن با قطرات آب باشید. این بند فلزی در برابر آب کاملا مقاوم است.
  • بند فلزی ساعت هوشمند GTR 3 Pro ماندگاری رنگ بالایی دارد. اگر از این بند به‌خوبی مراقبت کنید و ضربه شدیدی به آن وارد  نشود، تا مدت‌ها بدون اینکه تغییری در ظاهر آن ایجاد شود و یا به اصطلاح کهنه شود می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • قفل این نوع بند با فشار دست به‌راحتی باز و بسته می‌شود. بسیار محکم و سفت است و اگر فعالیت‌های سنگین انجام بدهید از روی مچ دستتان باز نمی‌شود.
  • این بند زنانه برای ساعت هوشمند آمازفیت GTR 3 Pro ، نسبت به بندهای سیلیکونی و چرمی این ساعت کمی وزن بیش‌تری دارد. این ویژگی به علت استفاده از متریال فلز در ساخت این بند استیل می‌باشد.
  • از این بند اسمارت واچ می‌توانید در مراسم‌های رسمی، مهمانی‌ها و محیط کاری خود استفاده کنید. این بند با استایل رسمی و کلاسیک سازگارتر است.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Luxury Metal Diamond Strap به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *