بند ساعت آنر Magic Watch 2 46mm استیل 5Rows

Steel 5Rows Band For Honor Magic Watch 2 46mm

قیمت 349,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Steel 5Rows Band For Honor Magic Watch 2 46mm

بند ساعت آنر Magic Watch 2 46mm استیل 5Rows

می‌دانید که همه بندهای استیل ساعت هوشمند برخی ویژگی‌های مشترک دارند. به عنوان مثال انواع بند فلزی magic watch 2 خاصیت ضد زنگ دارند. تفاوت این بندها در طرح و رنگ و هم‌چنین کیفیت ساخت آن‌هاست.

در این متن به بررسی برخی از مشخصات بند استیل Magic Watch 2 46mm پرداخته‌ایم

ویژگی‌های بند استیل ساعت انر مجیک واچ ۲ مدل 5Rows

  • بند فلزی Magic Watch 2 از متریال استیل ضدزنگ تولید شده است. این بدین معناست که اگر این بند زیبا را تهیه کرده‌اید نباید نگران برخورد آن با قطرات آب باشید. این بند فلزی در برابر آب کاملا مقاوم است.
  • بند استیل magic watch 2 ماندگاری رنگ بالایی دارد. اگر از این بند به‌خوبی مراقبت کنید، تا مدت‌ها بدون اینکه تغییر در ظاهر آن ایجاد شود و یا به اصطلاح کهنه شود می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • مدل قفل بند magic watch 2 از نوع پروانه‌ای است. با فشار دست به‌راحتی باز و بسته می‌شود. بسیار محکم و سفت است و اگر فعالیت‌های سنگین انجام بدهید از روی مچ دستتان باز نمی‌شود.
  • یکی دیگر از مشخصات قابل توجه بند magic watch 2 ، قابلیت تغییر سایز آن است. اگر طول بند برای مچ دستتان بزرگ‌تر بود، نگران نباشید، به‌وسیله‌ی آچار تنظیم طول بند استیل و یا ابزارهای مشابه به‌آسانی می‌توانید آن را به سایز دلخواه برسانید.
  • بند استیل ساعت هوشمند magic watch 2 ، نسبت به بندهای دیگر این ساعت کمی وزن بیش‌تری دارد. این ویژگی به علت استفاده از متریال فلز در ساخت این بند استیل می‌باشد.
  • از بند magic watch 2 مدل 5Rows می‌توانید برای مراسم‌های رسمی، مهمانی‌ها و محیط کاری خود استفاده کنید. این بند با استایل رسمی و کلاسیک سازگارتر است.
  • ناگفته نماند که بند magic watch 2 به دلیل وزن بیش‌تر نسبت به بندهای سیلیکونی، برای انجام فعالیت‌های ورزشی چندان مناسب به‌نظر نمی‌رسد. بهتر است از بندهای سیلیکونی برای فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنید

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Steel 5Rows Band For Honor Magic Watch 2 46mm به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *