بند ساعت شیائومی Mi Watch XMWTCL02 مدل Solo

Elastic Solo Loop Band For Xiaomi Mi Watch XMWTCL02

قیمت 155,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Elastic Solo Loop Band For Xiaomi Mi Watch XMWTCL02

بند ساعت شیائومی Mi Watch XMWTCL02 مدل Solo

خرید بند ساعت شیائومی Mi Watch XMWTCL02 مدل Solo یکی از جدیدترین انتخاب‌های پیش روی شماست. این بند حالتی کشسان دارد، نرم و منعطف است و با استفاده از الیاف و بافت کنفی تولید شده است. از آنجایی که اسمارت واچ ها طی دهه گذشته محبوبیت بالایی بین کاربران پیدا کرده‌اند، شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی ساعت هوشمند هم به این بازار اضافه شده‌ و برای هر اسمارت واچی تنوع گسترده‌ای از بندهای سیلیکونی، چرمی، فلزی و پارچه‌ای در نظر گرفته‌اند. اگر بند فعلی اسمارت واچ‌تان را دوست ندارید، گزینه‌های خرید زیادی برای شما وجود دارد. می‌توانید به‌راحتی ظاهر اسمارت واچ‌تان را تغییر بدهید. هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید. تنوع طرح و رنگ به‌قدری زیاد است که تقریبا می‌توانید این بندها را با هر رنگ لباسی هماهنگ کنید. در حالت کلی بند شیائومی Mi Watch مدل Solo شامل مشخصات و ویژگی‌های زیر است.

مشخصات بند شیائومی می واچ مدل کنفی کشی

  • این بند اسمارت واچ شیائومی Mi Watch از پارچه کنف تولید شده، بافت کنفی حالتی کشسان دارد، بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی هم دارد.
  • همانند بندهای دیگر، مجهز به سگک برای تنظیم سایز بند است. بافت یکپارچه‌ای دارد و کافیست آن را روی مچ دستتان جا بیاندازید. به دلیل کشی بودن بند ساعت هوشمند Mi Watch محدودیت چندانی برای سایزهای متفاوت مچ دست وجود ندارد.
  • این بند برای نصب کردن هرچه راحت‌تر آن روی ساعت، به یک جفت پین ضامن‌دار تجهیز شده است که کار نصب آن را آسان‌تر می‌کند.
  • طرح و رنگ‌های متوعی دارد و در برخی از مدل‌ها از ترکیب چندین رنگ به هم بافته شده الگو گرفته شده است که زیبایی بند را دوچندان کرده است.

  • قیمت بند ساعت شیائومی Mi Watch XMWTCL02 مدل Solo با توجه به المان‌های کیفیت، دوام و ظاهری که دارد در مقایسه با دیگر بندهای این ساعت معقول و مناسب به‌نظر می‌رسد. این بند را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی تبلت فون با تضمین سلامت و مهلت تست کالا خریداری نمایید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Elastic Solo Loop Band For Xiaomi Mi Watch XMWTCL02 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *