بند ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 مدل رزینی

Resin Bracelet Strap For Samsung Galaxy Watch Active 2

قیمت 369,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Resin Bracelet Strap For Samsung Galaxy Watch Active 2

بند ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 مدل رزینی

اسمارت واچ شما قابلیت تعویض بند دارد. تعداد بی‌شماری بند می‌توانید به کلکسیون شخصی‌تان اضافه کنید. اما وقتی تصمیم می‌گیرید بند آن را عوض کنید برای خرید بند ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 به چه چیزهایی توجه می‌کنید؟ کیفی، دوام و طول عمر مناسب، مقاومت مناسب در برابر مایعات، ظاهر جذاب، نصب آسان و قابلیت تنظیم طول این بندها جزو فاکتورهای مهمی است که قبل از اقدام به خرید بند ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 مدل رزینی لازم است بررسی شود.خرید بند ساعت هوشمند با پین ضامن دار مدل رزینی

بند گلکسی واچ اکتیو 2 مدل رزینی از جمله مدل‌های جدید ارائه شده برای این اسمارت واچ است که مشخصات نسبتا خوبی دارد. می‌شود گفت طراحی و متریال آن به شکلی است که برای استفاده بانوان مناسب‌تر به‌نظر می‌رسد. برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه گزینه‌ی مطلوبی شمرده می‌شود. بند زنانه ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 حالتی براق و درخشان دارد و نوعی اکسسوری‌ زینتی محسوب می‌شود. رنگ‌بندی متنوعی دارد و می‌توانید مطابق با رنگ بدنه ساعت هوشمند و سلیقه شخصیتان انتخاب کنید. برای آشنایی با مشخصات کامل‌تر این بند رزینی ادامه متن را بخوانید.

مشخصات بند ساعت Samsung Galaxy Watch Active 2 مدل رزینی

  • مجهز به پین ضامن‌دار است. به راحتی روی ساعت نصب می‌شود. اگر بند برای سایز مچ دست‌تان بزرگ‌تر بود می‌توانید با حذف ردیف‌هایی از بند طول آن را با مچ دست‌تان هماهنگ کنید.خرید بند ساعت هوشمند مدل رزینی
  • نگران برخورد آن با قطرات آب و مایعات دیگر نباشید. ضدآب و مقاوم است. از متریال رزین باکیفیت تولید شده و طول عمر بالایی هم دارد. اگر استفاده مناسبی داشته باشید تا مدت‌ زیادی می‌توانید از بند رزینی سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 استفاده کنید.
  • بند ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 مدل رزینی ظاهری شبیه به بندهای استیل دارد. اما در باطن بسیار سبک‌تر و کم‌وزن‌تر از سایر بندهای موجود در بین لوازم جانبی Active 2 است.
  • مدل قفل بند Galaxy Watch Active 2 از نوع کلیپسی است و به راحتی باز و بسته می‌شود.
  • با حذف قطعات بند رزینی می‌توانید آن را با سایز مچ دست تان هم‌اندازه کنید. برای این منظور می‌توانید از آچار تنظیم طول بند استفاده کنید.

برای هر دو مدل 40 میلیمتری و 44 میلیمتری مناسب است.

 

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Resin Bracelet Strap For Samsung Galaxy Watch Active 2 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *