بند سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm استیل Dragon

Steel Dragon Band For Samsung Galaxy Watch 3 45mm

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Steel Dragon Band For Samsung Galaxy Watch 3 45mm

بند سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm استیل Dragon

بند استیل دارگون در اصل شبیه پوست سفت و سخت اژدها طراحی شده، طراحی زیبا و منحصربفردی دارد و به نوعی یک بند جذاب و افسانه‌ای تلقی می‌شود. از استیل ضدزنگ تولید شده و نسبت به مدل‌های بند سیلیکونی وزن بیش‌تری دارد. با مشخصات بند طرح دراگون بیش‌تر آشنا شوید.

ویژگی‌های بند طرح دارگون سامسونگ واچ 3

  • بند سامسونگ واچ ۳ ۴۵ میلی متری مدل دارگون از متریال استیل ضدزنگ تولید شده است. این بدین معناست که اگر این بند زیبا را تهیه کرده‌اید نباید نگران برخورد آن با قطرات آب باشید. این بند فلزی در برابر آب کاملا مقاوم است.
  • بند استیل ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 45mm ماندگاری رنگ بالایی دارد. اگر از این بند به‌خوبی مراقبت کنید، تا مدت‌ها بدون اینکه تغییر در ظاهر آن ایجاد شود و یا به اصطلاح کهنه شود می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • قفل بند دارگون با فشار دست به‌راحتی باز و بسته می‌شود. بسیار محکم و سفت است و اگر فعالیت‌های سنگین انجام بدهید از روی مچ دستتان باز نمی‌شود.
  • یکی دیگر از مشخصات قابل توجه بند ساعت سامسونگ واچ ۳ ، قابلیت تغییر سایز آن است. اگر طول بند برای مچ دستتان بزرگ‌تر بود، نگران نباشید، به‌وسیله‌ی آچار تنظیم طول بند استیل و یا ابزارهای مشابه به‌آسانی می‌توانید آن را به سایز دلخواه برسانید.
  • بند استیل سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm مدل دراگون ، نسبت به بندهای دیگر این ساعت کمی وزن بیش‌تری دارد. این ویژگی به علت استفاده از متریال فلز در ساخت این بند استیل می‌باشد.
  • از بند استیل مدل Dragon می‌توانید برای مراسم‌های رسمی، مهمانی‌ها و محیط کاری خود استفاده کنید. این بند با استایل رسمی و کلاسیک سازگارتر است. البته می‌توانید به‌صورت روزمره هم استفاده کنید. بستگی به خودتان دارد.
  • ناگفته نماند که این بند به دلیل وزن بیش‌تر نسبت به بندهای سیلیکونی، برای انجام فعالیت‌های ورزشی چندان مناسب به‌نظر نمی‌رسد. بهتر است از بندهای سیلیکونی برای فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنید

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Steel Dragon Band For Samsung Galaxy Watch 3 45mm به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *