بند سیلیکونی آمازفیت Amazfit GTS 3 طرح رنگین کمان

Rainbow Silicone band For Amazfit GTS 3

قیمت 99,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Rainbow Silicone band For Amazfit GTS 3

بند سیلیکونی آمازفیت Amazfit GTS 3 طرح رنگین کمان

اگر به تنوع رنگ بندهای سیلیکونی علاقه‌مندید، طرح‌های ساده را نمی‌پسندید و دوست دارید که بند ساعت‌تان کمی با چیزهایی که دوروبرتان می‌بینید متفاوت باشد، خرید بند سیلیکونی آمازفیت Amazfit GTS 3 طرح رنگین کمان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این بند سیلیکونی زیبا را در رنگ‌های مختلف می‌توانید داشته باشید. برای اینکه بدانید بند رنگین کمان ساعت امیزفیت GTS 3 چه مشخصاتی دارد در زیر به مهم‌ترین موارد آن اشاره کرده‌ایم. حتما قبل از خرید موارد مهم را بررسی کنید و مطابق با نیازی که دارید خریدتان را انجام بدهید.خرید بند سیلیکونی ساعت هوشمند طرح رنگین کمان

مشخصات بند سیلیکونی امیزفیت جی تی اس ۳ مدل رنگین کمان

  • این بند ساعت از جنس سیلیکون ساخته شده است. همانطور که می‌دانید سیلیکون یکی از مقاوم‌ترین متریال‌های قابل استفاده برای تولید بند ساعت هوشمند و سایر لوازم محافظتی است.
  • نوع قفل بند رنگین کمان از مدل دکمه‌ای است. هیچ سگکی ندارد و با فشار اندکی روی مچ دستتان محکم می‌شود و حتی با فعالیت‌های ورزشی سنگین نیز از روی مچ دستتان باز نمی‌شود.
  • در چندین طرح متنوع تولید شده است و انتخاب محدودی نخواهید داشت.
  • بند ساعت هوشمند Amazfit GTS 3 دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شود. به مرور زمان از کیفیت آن کاسته نمی‌شود. تقریبا تمامی مدل‌های بند اسمارت واچی که از جنس سیلیکون ساخته شده‌اند مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و ضربه دارند و به راحتی کهنه نمی‌شوند.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Rainbow Silicone band For Amazfit GTS 3 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *