بند سیلیکونی سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm طرح رنگین کمان

Rainbow Silicone band For Galaxy Watch 3 45mm

قیمت 99,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Rainbow Silicone band For Galaxy Watch 3 45mm

بند سیلیکونی سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm طرح رنگین کمان

اگر به تنوع رنگ بندهای سیلیکونی علاقه‌مندید، طرح‌های ساده را نمی‌پسندید و دوست دارید که بند ساعت‌تان کمی با چیزهایی که دوروبرتان می‌بینید متفاوت باشد، خرید بند سیلیکونی سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm طرح رنگین کمان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این بند سیلیکونی زیبا را در رنگ‌های مختلف می‌توانید داشته باشید. برای اینکه بدانید بند رنگین کمان ساعت سامسونگ واچ ۳ ۴۵ میلی متری چه مشخصاتی دارد در زیر به مهم‌ترین موارد آن اشاره کرده‌ایم. حتما قبل از خرید موارد مهم را بررسی کنید و مطابق با نیازی که دارید خریدتان را انجام بدهید.خرید بند سیلیکونی ساعت هوشمند طرح رنگین کمان

مشخصات بند سیلیکونی گلکسی واچ 3 45mm مدل رنگین کمان

  • این بند ساعت از جنس سیلیکون ساخته شده است. همانطور که می‌دانید سیلیکون یکی از مقاوم‌ترین متریال‌های قابل استفاده برای تولید بند ساعت هوشمند و سایر لوازم محافظتی است.
  • نوع قفل بند رنگین کمان از مدل دکمه‌ای است. هیچ سگکی ندارد و با فشار اندکی روی مچ دستتان محکم می‌شود و حتی با فعالیت‌های ورزشی سنگین نیز از روی مچ دستتان باز نمی‌شود.
  • در چندین طرح متنوع تولید شده است و انتخاب محدودی نخواهید داشت.
  • بند سیلیکونی سامسونگ گلکسی واچ ۳ ۴۵ میلی متری دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شود. به مرور زمان از کیفیت آن کاسته نمی‌شود. تقریبا تمامی مدل‌های بند اسمارت واچی که از جنس سیلیکون ساخته شده‌اند مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و ضربه دارند و به راحتی کهنه نمی‌شوند.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Rainbow Silicone band For Galaxy Watch 3 45mm به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *