(دیدگاه کاربر 1)

بند سیلیکونی مچ بند هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Smart Band 6

Silicone Band For Xiaomi Mi Smart Band 6

قیمت 65,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Silicone Band For Xiaomi Mi Smart Band 6

بند سیلیکونی مچ بند هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Smart Band 6

سنجش و بررسی میزان فعالیت‌های ورزشی روزانه، کنترل ضربان قلب و غیره از دلایلی هستند که مچ بند سلامتی می بند ۶ را به یک گجت پرطرفدار تبدیل کرده است. اگر بیش‌تر زمان خود را صرف انجام فعالیت‌های ورزشی می‌کنید بدون شک این گجت همراه خوبی برایتان است. می‌دانید که بند می بند ۶ قابل تعویض است. با خرید بند سیلیکونی مچ بند هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Smart Band 6 در رنگ‌بندی مختلف می‌توانید ظاهر مچ بندتان را عوض کنید و با رنگ لباسی که می‌پوشید هماهنگ کنید.

مشخصات بند مچ بند می اسمارت بند ۶ مدل سیلیکونی

  • بند سیلیکونی Mi Smart Band 6 بسیار سبک و ظریف است. به‌علت استفاده از متریال سیلیکون کاملا منعطف است و مچ دستتان را اذیت نمی‌کند.
  • از این بند سیلیکونی می‌توانید برای انجام فعالیت‌های ورزشی، استفاده روزمره و مهمانی‌های غیررسمی و دورهمی‌های دوستانه استفاده کنید.
  • سیلیکون متریالی است که با گذر زمان چندان دچار تغییر رنگ نمی‌شود. ماندگار است و تقریبا در برابر ضربه و ساییدگی مقاوم است. همچنین آب و مایعات دیگر هم باعث خراب شدن این بند نمی‌شود.
  • بند سیلیکونی می بند 6 یک قفل دکمه‌ای و تعدادی شکاف برای تنظیم آسان آن بر روی مچ دستتان دارد. به‌راحتی نصب و جدا می‌شود.
  • بند سیلیکونی مچ بند Mi Smart Band 6 را می‌توانید در رنگ‌های متنوع از فروشگاه اینترنتی تبلت فون با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نظرات کاربران Silicone Band For Xiaomi Mi Smart Band 6

  1. Ali

    سلامیبخشید لطفا رنگ قرمز موجود کنین

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *