بند سیلیکونی مچ بند هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 7

Silicone Band For Xiaomi Mi Band 7

قیمت 45,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Silicone Band For Xiaomi Mi Band 7

بند سیلیکونی مچ بند هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 7

سنجش و بررسی میزان فعالیت‌های ورزشی روزانه، کنترل ضربان قلب و غیره از دلایلی هستند که مچ بند سلامتی می بند 7 را به یک گجت پرطرفدار تبدیل کرده است. اگر بیش‌تر زمان خود را صرف انجام فعالیت‌های ورزشی می‌کنید بدون شک این گجت همراه خوبی برایتان است. می‌دانید که بند می بند 7 قابل تعویض است. با خرید بند سیلیکونی مچ بند هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 7 در رنگ‌بندی مختلف می‌توانید ظاهر مچ بندتان را عوض کنید و با رنگ لباسی که می‌پوشید هماهنگ کنید.

مشخصات بند مچ بند می اسمارت بند 7 مدل سیلیکونی

  • بند سیلیکونی Mi Smart Band 7 بسیار سبک و ظریف است. به‌علت استفاده از متریال سیلیکون کاملا منعطف است و مچ دستتان را اذیت نمی‌کند.
  • از این بند سیلیکونی می‌توانید برای انجام فعالیت‌های ورزشی، استفاده روزمره و مهمانی‌های غیررسمی و دورهمی‌های دوستانه استفاده کنید.
  • سیلیکون متریالی است که با گذر زمان چندان دچار تغییر رنگ نمی‌شود. ماندگار است و تقریبا در برابر ضربه و ساییدگی مقاوم است. همچنین آب و مایعات دیگر هم باعث خراب شدن این بند نمی‌شود.
  • بند سیلیکونی می بند 7 یک قفل دکمه‌ای و تعدادی شکاف برای تنظیم آسان آن بر روی مچ دستتان دارد. به‌راحتی نصب و جدا می‌شود.
  • بند سیلیکونی مچ بند Mi Band 7 را می‌توانید در رنگ‌های متنوع از فروشگاه اینترنتی تبلت فون با قیمت مناسب خریداری نمایید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Silicone Band For Xiaomi Mi Band 7 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *