(دیدگاه کاربر 1)

بند مچ بند آمازفیت Amazfit Band 5 مدل Nylon Loop

Nylon Loop Band For Xiaomi Amazfit Band 5

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Nylon Loop Band For Xiaomi Amazfit Band 5

بند مچ بند آمازفیت Amazfit Band 5 مدل Nylon Loop

مچ بند آمازفیت بند 5 هم همانند شیائومی Mi Band5 با مجبوبیت‌ بالایی همراه شده است. اگر از بند اصلی امازفیت بند ۵ خسته شده‌اید و می‌خواهید تغییری در ظاهر این دستبند سلامتی ایجاد کنید، کافیست نگاهی به انواع بند Amazfit Band 5 بیاندازید. بند مچ بند آمازفیت Amazfit Band 5 مدل Nylon Loop یکی از این مدل‌هاست که ضمن برخورداری از کیفیت مناسب تنوع بالایی هم دارد.

ویژگی های بند امازفیت بند 5 مدل Sport Nylon

این بند از متریال نایلونی تولید شده و به نوعی جنس پارچه نایلون دارد. روی مچ دستتان سبک و بسیار راحت است. به‌راحتی روی دستتان قفل می‌شود و می‌توانید برای موقعیت‌های مختلف از این بند استفاده کنید. در نظر داشته باشید که قفل بند اسپرت امازفیت بند ۵ از نوع چسبی است. با انجام فعالیت‌های ورزشی و سنگین به راحتی از روی دستتان باز نمی‌شود. اما بهتر است اگر به انجام فعالیت‌های فیزیکی می‌پردازید از نوع بند سیلیکونی امیزفیت بند 5 استفاده کنید. این بند Amazfit Band 5 کیفیت و دوام بسیار خوبی هم دارد. اما توجه کنید که در برابر آب مقاومت چندان چشم‌گیری ندارد و ممکن است به مرور زمان بافت منظم آن از بین برود. بنابراین بهتر است این بند نایلونی را از قطرات آب دور نگه دارید.

قیمت خرید بند مچ بند آمازفیت Amazfit Band 5 مدل Nylon Loop در مقایسه با نمونه های مشابه و با توجه به کیفیت و دوام این بند مقرون‌به‌صرفه به‌نظر می‌رسد. شما می‌توانید بند پارچه ای مچ بند امازفیت بند ۵ را با تضمین سلامت و ۷ روز مهلت تست از فروشگاه اینترنتی تبلت فون خریداری نمایید.

نظرات کاربران Nylon Loop Band For Xiaomi Amazfit Band 5

  1. ایمان

    امکان موجود کردن این بند هست؟؟؟

    • تبلت فون

      سلام. احتمالش کم هست دوست عزیز.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *