(دیدگاه کاربر 1)

بند مچ بند امازفیت Amazfit Band 5 استیل حصیری

Steel Milanese Strap For Xiaomi Amazfit Band 5

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Steel Milanese Strap For Xiaomi Amazfit Band 5

بند مچ بند امازفیت Amazfit Band 5 استیل حصیری

آمازفیت بند 5 همین اواخر معرفی شد. این دستبند هوشمند به سرعت محبوب شد و طرفداران زیادی را به سمت خود جلب نمود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که این مچبند سلامتی را خریده‌اید، باید بدانید که لوازم جانبی Amazfit Band 5 نیز در طرح و رنگ‌های متنوع تولید شده است. یکی از مدل‌ها ، بند مچ بند هوشمند امازفیت Amazfit Band 5 استیل حصیری می‌باشد. این بند استیل در چند رنگ متنوع موجود است. شما می‌توانید بند استیل امیزفیت بند ۵ مدل حصیری را با تضمین سلامت و ۷ روز مهلت تست از فروشگاه اینترنتی تبلت فون خریداری نمایید.

ویژگی های بند استیل مچ بند آمازفیت بند 5 مدل حصیری

  • این بند استیل کاملا ضد زنگ است. یعنی اینکه با خرید بند حصیری مچ بند امازفیت Amazfit Band 5 نباید نگران قطرات آب و در نتیجه زنگ زدن بندتان باشید.
  • نوع قفل بند فلزی آمازفیت بند 5 از نوع مگنتی است. خاصیت آهن ربایی قفل این بند بسیار محکم بوده و فعالیت‌های سنگین موجب باز شدن قفل بند و در نتیجه افتادن مچ بند از دستتان نمی‌شود.
  • از آنجایی که بند فلزی Amazfit Band 5 تماما از متریال فلز استیل ساخته شده، قفل بند را در هر ناحیه‌ای که می‌خواهید می‌توانید روی مچ دستتان تنظیم نمایید.
  • طراحی بند استیل مچ بند Xiaomi Amazfit Band 5 به‌شکلی است که از آن می‌توانید برای محیط‌های اداری و یا موقعیت‌های رسمی‌تر استفاده کنید. البته برای استفاده روزمره هم مناسب است. بستگی به سلیقه خودتان دارد.

قیمت بند مچ بند امازفیت Amazfit Band 5 استیل حصیری نسبت به مدل‌های سیلیکونی بالاتر است. این اختلاف قیمت به علت نوع متریال به‌کار رفته در تولید بند، کیفیت و کارایی بند می‌باشد.

نظرات کاربران Steel Milanese Strap For Xiaomi Amazfit Band 5

  1. هنگامه شجاعيان

    موجود شد اطلاع دهید ممنون

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *