بند چرمی ساعت آمازفیت Amazfit Bip مدل Premium

Premium Leather Band For Xiaomi Amazfit Bip

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Premium Leather Band For Xiaomi Amazfit Bip

بند چرمی ساعت آمازفیت Amazfit Bip مدل Premium

اگر جزو کسانی هستید که علاقه بخصوصی به متریال چرم دارید، اگر از کیف‌تان گرفته تا کفش‌تان چرمی انتخاب می‌کنید. خرید بند چرمی ساعت آمازفیت Amazfit Bip مدل Premium را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خیلی از ساعت‌های هوشمند با بند سیلیکونی عرضه می‌شوند. اگر بند اصلی ساعت Amazfit Bip را دوست ندارید، آن را تغییر دهید. با خرید بند چرمی Amazfit Bip استایل خاص خودتان را رقم بزنید. این بند نه تنها از متریال چرمی تولید شده بلکه رنگ‌بندی متنوعی هم دارد. قبل از خرید حتما مشخصات و ویژگی‌های آن را بررسی کنید. رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید و سپس می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی لوازم جانبی Amazfit Bip این بند زیبا را از فروشگاه اینترنتی تبلت فون با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

ویژگی های بند چرمی ساعت هوشمند Amazfit Bip

  • بند چرمی امیزفیت بیپ یو از جنس چرم طبیعی نیست، بلکه از نوع چرم صنعتی است. با این حال کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی دارد.
  • این بند تقریبا منعطف است. بنابراین در مدت زمانی کم، دچار رنگ‌پریدگی و ترک‌خوردگی نمی‌شود. با این حال بهتر است به‌خوبی از آن مراقبت کنید.
  • بند چرمی Amazfit Bip دارای دو عدد پل متحرک است که به‌وسیله آن می‌توانید بندتان را روی مچ دست محکم کنید.
  • از دیگر مشخصات بند چرم امازفیت Amazfit Bip ، برخورداری از پین ضامن‌دار فلزی است. به‌وسیله پین ضامن‌دار نصب بند روی ساعت راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.
  • قفل بند چرمی Amazfit Bip از نوع سگکی ساده است. در نظر داشته باشید که طول بند بدون در نظر گرفتن ساعت، 75×125 میلی‌متر می‌باشد. قبل از خرید دقت کنید که ابعاد ذکر شده با سایز مچ دستتان سازگاری داشته باشد.
  • بند چرم امیزفیت بیپ یو را می‌توانید برای موقعیت‌های مختلف، از جمله مهمانی‌های رسمی و یا غیر رسمی، ایونت‌های اجتماعی و محیط‌های اداری خود استفاده کنید. این بند حالت نیمه کلاسیک دارد و تقریبا برای هر محیط و موقعیتی قابل استفاده است.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Premium Leather Band For Xiaomi Amazfit Bip به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *