قاب اسپورت نیلکین گوشی اپل ایفون 13 مدل Striker

Nillkin Striker sport cover for Apple iPhone 13

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Nillkin Striker sport cover for Apple iPhone 13

قاب اسپورت نیلکین گوشی اپل ایفون 13 مدل Striker

کاور نیلکین مدل Striker گوشی iphone 13 دارای طرحی لانه زنبوری (کندویی) و اسپورت با رنگ بندی جذاب و شیک است. این محصول دارای طرحی سه بعدی و ساخته شده از مواد سیلیکونی با کیفیت می باشد و به گونه ای طراحی شده که دارای سطحی ضد لغزش، به منظور جلوگیری از افتادن گوشی از دست کاربر، هست. قاب نیلکین مدل Striker گوشی اپل آیفون 13 از مواد PC و TPU سازگار با محیط زیست ساخته شده و در عین حال که دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا هست همچنین بسیار کاربردی نیز می باشد. این محصول علاوه بر اینکه گوشی iphone 13 شما را در برابر ضربه و خط و خش محافظت میکند، همچنین قسمت مربوط به دوربین پشت در آن به نحوی ساخته شده که در حد 0.2 میلیمتر از دوربین برجسته تر است و همین باعث حفاظت آن از دوربین گوشی شما نیز می شود.خرید قاب اسپورت نیلکین گوشی اپل ایفون 13 مدل Striker

طراحی سه بعدی

همان طور که در بالا هم اشاره شد این قاب گوشی اپل آیفون 13 دارای طرحی سه بعدی و جذاب هست که ادغام آن با بافت ضد لغزش و رنگ بندی جذاب کاور، سبب شده که بسیار شیک و زیبا به نظر برسد. استفاده از طیف رنگ مشکی به همراه دیگر رنگ ها به زیبایی بصری آن افزوده و این امر در کنار مقاومت خوب قاب در برابر ضربه و خط و خش، آن را تبدیل به یکی از جذاب ترین گزینه های خرید در میان لوازم جانبی گوشی اپل iphone 13 کرده است.

در آخر اینکه کاور اسپورت نیلکین گوشی اپل ایفون 13 مدل Striker یک گزینه خرید عالی برای کسانی هست که ظاهر و تیپی اسپورت دارند و با این کاور جلوه ای خاص به گوشی خود می بخشند. با توجه به ویژگی هایی که برای این قاب ذکر شد می توان گفت که قیمتش هم نسبت به مشخصاتی که دارد مناسب هست و یکی از گزینه های خوب برای خرید می باشد.

مشخصات فنی Nillkin Striker sport cover for Apple iPhone 13

برند
نیلکین
جنس
سیلیکون، PC & TPU
ویژگی ها
ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت و سازگار با محیط زیست
دارای بافت لانه زنبوری و طرحی ضد لغزش
مقاومت نسبتا خوب در برابر سقوط و ضربه
دارای طراحی سه بعدی و اسپورت

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Nillkin Striker sport cover for Apple iPhone 13 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *