قاب اورجینال سامسونگ Galaxy S23 مدل سیلیکونی دستگیره‌دار

Samsung Silicone Grip Case for Galaxy S23 EF-GS911

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Samsung Silicone Grip Case for Galaxy S23 EF-GS911

قاب اورجینال سامسونگ برای گوشی Galaxy S23 مدل سیلیکونی دستگیره‌دار

با وجود این‌که ابعاد گوشی اس ۲۳ نسبت به دو مدل دیگر سری جدید پرچمداران سامسونگ کوچک‌تر است، اما همچنان کار کردن یک دستی با گوشی در برخی موقعیت‌ها چندان هم راحت نیست. برای هرچه راحت‌تر گرفتن گوشی با یک دست و کم کردن ریسک افتادن گوشی، قاب‌هایی با طرح‌ها و ویژگی‌های خاصی تولید می‌شود؛ قاب سیلیکونی دستگیره‌دار اس ۲۳ نیز از جمله همین کاورهاست که توسط خود سامسونگ تولید می‌شود. در واقع داشتن گریپ کشی قابل تنظیم، بزرگترین ویژگی قاب Silicone Grip Galaxy S23 می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ادامه توضیحات همراه باشید.

قاب دستگیره دار اس ۲۳ : از دستت نمیوفته!

بند محکمی که در پشت قاب تعبیه شده، علاوه بر این‌که خیال کاربران را از افتادن گوشی راحت می‌کند، هارمونی مناسبی در پخش وزن گوشی روی انگشتان و مچ دست ایجاد می‌کند. وزن قابل توجه گوشی کمی تجربه کار کردن یک دستی با گوشی را سخت می‌کند؛ به همین دلیل نصب این قاب می‌تواند این تجربه را لذت‌بخش‌تر کند. همچنین اگر به تصاویر محصول دقت کنید، هر دو طرف بند دارای یک سوراخ اضافی است که با استفاده از آن می‌توان طول بند را به دلخواه تنظیم کرد.

خرید قاب اورجینال سامسونگ Galaxy S23 سیلیکونی دستگیره‌دار

S23 Silicone Grip Case : شیک و خوش‌دست

آن‌طور که پیداست، تمرکز اصلی سامسونگ در طراحی این قاب، خودش‌دست بودن و راحتی در دست گرفتن گوشی است. علاوه بر دستگیره‌دار بودن قاب، نوع متریال ساخت آن نیز در راستای همین هدف انتخاب شده است. سیلیکون نرم و صاف در بخش بیرونی و میکروفایبر در بخش داخلی در کنار گریپ، می‌تواند تجربه لذت‌بخشی در دست گرفتن گوشی فراهم کند.

خرید قاب اورجینال سامسونگ Galaxy S23 سیلیکونی دستگیره‌دار

قاب اورجینال سامسونگ S23: دوست‌دار محیط زیست

همه می‌دانیم کمپانی‌های غول‌پیکر صنعت تکنولوژی همواره دین بزرگی به محیط زیست دارند؛ سامسونگ با استفاده از مواد بازیافتی با گواهی UL در تولید اکسسوری‌های خانواده S23، قدم مثبتی در این راستا برداشته است. بدین ترتیب کاربران نیز می‌توانند با در نظر گرفتن این اقدام و توجه به چنین معیارهایی در هنگام خرید کیف و سایر لوازم جانبی گوشی در ترویج این فرهنگ مشارکت داشته باشند.

خرید قاب اورجینال سامسونگ Galaxy S23 سیلیکونی دستگیره‌دار

مشخصات فنی Samsung Silicone Grip Case for Galaxy S23 EF-GS911

پک اورجینال سامسونگ
امکان تنظیم بند
امکان تعویض بند
سازگار با شارژر بی‌سیم
جنس قاب
سیلیکون و میکروفایبر

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Samsung Silicone Grip Case for Galaxy S23 EF-GS911 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *