قاب سیلیکونی سامسونگ Galaxy A12 با محافظ دوربین

Silicone Case With Camera Lens Protector For Samsung Galaxy A12

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی Silicone Case With Camera Lens Protector For Samsung Galaxy A12

قاب سیلیکونی سامسونگ Galaxy A12 با محافظ دوربین

در مرحله اول شاید خرید قاب برای گوشی سامسونگ A12 کار آسانی به‌نظر برسد. اما لازم است که به چند نکته توجه داشته باشید. گوشی گران قیمتی که دارید باید با یک کاور محافظ خوش‌کیفیت و بادوام محافظت شود. این قاب تا چه حدی گوشی موبایل‌تان را در برابر ضربه ایمن می‌سازد؟ آیا از لنز دوربین هم محافظت می‌کند؟ یا به نحوی از آسیب رسیدن به این بخش از گوشی جلوگیری می‌کند؟ اگر می‌خواهید هم‌زمان هم از بدنه گوشی، قسمت پشتی، لبه‌های بالا و پایین و هم‌چنین لنز دوربین آن محافظت کنید، خرید قاب قاب سیلیکونی سامسونگ Galaxy A12 با محافظ دوربین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات قاب سیلیکونی سامسونگ A12 مجهز به محافظ لنز دوربین

  • این کاور سامسونگ A12 نه تنها بدنه گوشی بلکه روی لنز دوربین را به‌وسیله‌ی یا کاور کشویی پوشش می‌دهد. یعنی اینکه می‌توانید زمانی که از دوربین گوشی استفاده نمی‌کنید، کاور کشویی روی لنز را بسته نگه دارید.
  • پشت قاب به‌صورت راه‌ راه طراحی شده است. این نوع از طراحی به‌عبارتی از لکه گرفتن قاب جلوگیری می‌کند، همچنین با ایجاد اصطکاک، از لیز خوردن گوشی از دستتان هم تا حد زیادی پیش‌گیری می‌کند.
  • این کاور برای گوشی سامسونگ گلکسی A12 طراحی شده است و کاملا با ابعاد این اسمارت‌فون سازگاری دارد.
  • قاب سیلیکونی سامسونگ Galaxy A12 با محافظ دوربین ، کاملا سیلیکونی و منعطف است. می‌توانید به‌راحتی آن را روی گوشی نصب و یا جدا کنید. اگر ضربه‌ای به قاب وارد شود نمی‌شکند و خرد نمی‌شود.
  • محل پورت‌های خروجی از جمله، درگاه شارژر، اسپیکر و هندزفری برش داده شده است. اما دکمه‌های گوشی به‌وسیله‌ی قاب محافظت می‌شود.
  • با خرید قاب با محافظ دوربین سامسونگ A12 می‌توانید از آن در برابر ضربه، خراش، ساییدگی و سایر آسیب‌های احتمالی مراقبت کنید. با خیال راحت گوشی موبایل‌تان را حمل کنید و نگران صدمه دیدن آن نباشید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Silicone Case With Camera Lens Protector For Samsung Galaxy A12 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *