قاب ضد ضربه اصلی گوشی سامسونگ S21 Ultra مدل Rugged Protective

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Rugged Protective EF-RG998

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Rugged Protective EF-RG998

کمپانی سامسونگ به مانند پرچمداران قبلی خود برای پرچمدار جدیدش، گوشی اس ۲۱ الترا نیز اکسسوری‌های اختصاصی زیبا و کاربردی تولید و عرضه کرده است. کاورهای سری Rugged Protective Standing نیز یکی از همین لوازم جانبی اورجینال سامسونگ هستند که بزرگترین ویژگی آنها قابلیت ضربه‌گیری‌شان است. چنانچه شما نیز به میزان امنیت گوشی‌تان حساس هستید و قصد خرید قاب ضد ضربه اصلی گوشی سامسونگ S21 Ultra مدل Rugged Protective را دارید، بهتر است با ویژگی‌های این کاور بیشتر آشنا شوید.

قاب ضد ضربه Rugged Protective S21 Ultra – استانداری متفاوت

همانند سری‌های قبلی این قاب ضربه گیر گوشی اس 21 الترا نیز استانداردهای درجه نظامی برای تست مقاومت برابر افتادن را گذرانده است. نصب این کاور به گوشی کمک می‌کند تا در برابر ضربه و افتادن مقاومت بسیار بیشتری داشته باشد. بدین ترتیب می‌توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از آسیب پذیری گوشی به کارهای روزمره‌تان برسید.

خرید اینترنتی قاب ضد ضربه اصلی گوشی سامسونگ S21 Ultra مدل Rugged Protective

طبق استاندارد MIL-STD-810G کاور در برابر افتادن از ارتفاع ۱.۵ متری روی سطح فولادی، در دمای ۱۵ الی ۳۵ درجه و با رطوبت ۰ الی ۸۰ درصدی مقاوم است. این نتیجه ممکن است بسته به شرایط واقعی استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.

کاور Protective Standing S21 Ultra – به راحتی تماشا کنید

طراحی این کاور ضد ضربه گوشی S21 Ultra طوری است که به هنگام نصب کاور روی گوشی و استفاده از حالت استندی آن، کاور هیچ فضایی از نمایشگر Infinity-O گوشی را مسدود نمی‌کند. در پشت کاور دو عدد کیک استند تعبیه شده که به شما امکان انتخاب حالت استند از بین دو زاویه 45 یا 60 درجه را می‌دهد.

خرید اینترنتی قاب ضد ضربه اصلی گوشی سامسونگ S21 Ultra مدل Rugged Protective

توصیه می‌شود قبل از استفاده از شارژ بی سیم کاور را از گوشی جدا کنید.

کاور را قبل از خراب شدن دور بیندازید

یکی از ویژگی‌های جالب قاب S21 Ultra مدل Rugged Protective امکان جدا شدن کیک استندهاست. به گفته سامسونگ چنانچه کاور ضربه‌ای ببیند که باعث شود هر یک از این کیک استندها از کاور جدا شود، بایستی کاور را از گوشی جدا کرده و مجددا استفاده نکنید. در واقع این ویژگی قابلیت هشداری به شماست که مطلع شوید خاصیت ضربه‌گیری کاور از بین رفته است.

خرید اینترنتی قاب ضد ضربه اصلی گوشی سامسونگ S21 Ultra مدل Rugged Protective

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Samsung Galaxy S21 Ultra 5G Rugged Protective EF-RG998 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *