قاب محافظ گوشی شیائومی Mi 9T پشت مات بامپر رنگی

TPU Frame Bumper Matte Case for Xiaomi Mi 9T

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی TPU Frame Bumper Matte Case for Xiaomi Mi 9T

پارامترهای زیادی برای انتخاب و خرید قاب گوشی مناسب برای هر کاربر وجود دارد. برای برخی از کاربران میزان محافظت قاب از دیگر المان‌ها مانند زیبایی و ظاهر از اهمیت بیشتری برخوردار است. اما برای خرید قاب گوشی شیائومی Mi 9T / 9T Pro کمتر گزینه‌ای وجود دارد که هم از نظر ایمنی و هم زیبایی و تنوع رنگ‌بندی ایده‌آل کاربران باشد. در میان مدل‌های مختلف کاورهای محافظ، قاب محافظ گوشی شیائومی Mi 9T پشت مات بامپر رنگی یکی از همین نوع کاورها می‌باشد که به تازگی وارد بازار اکسسوری گوشی شده است.

قاب محافظ Xiaomi Mi 9T / 9T Pro بامپر رنگی دارای ساختار مات است. طراحی این قاب همانطور که در تصاویر کالا مشخص است از دو لایه تشکیل یافته است. قسمت پشتی از TPU با ساختار مات و منعطف تولید شده و کناره‌های قاب از الیفین ترموپلاستیک (TPO) با خاصیت ارتجاعی و در رنگ‌بندی‌های متنوع طراحی شده است. این نوع طراحی باعث شده پس از نصب کاور محافظ شیائومی می 9 تی دور رنگی ، ظاهری زیبا به این گوشی بخشیده شود. پوشش کامل دکمه‌ها و خاصیت ضربه‌گیری در لبه‌های گوشی از دیگر ویژگی‌های بارز قاب محافظ گوشی شیائومی می 9T پشت مات بامپر رنگی می‌باشد. با توجه به اینکه بخش عمده کاور از متریال TPU ساخته شده و این ماده بسیار سبک است، پس از نصب این قاب وزن ناچیزی به گوشی شما اضافه خواهد شد. نصب و جداسازی قاب نیز بسیار آسان و بدون دردسر است. با در نظر گرفتن ویژگی‌های اشاره شده خرید قاب محافظ گوشی شیائومی Mi 9T پشت مات بامپر رنگی با در نظر گرفتن قیمت کالا یکی از گزینه‌های مناسب برای پوشش گوشی شما خواهد بود.

خرید قاب محافظ گوشی پشت مات بامپر رنگی

همان‌گونه که در ابتدا اشاره کردیم، این کاور مات بامپر رنگی گوشی Mi 9T / 9T Pro به تازگی وارد بازار اکسسوری گوشی‌های هوشمند شده و از مقبولیت خوبی برخوردار است، که نشان‌دهنده کیفیت و کارایی این کاور است. چنانچه به دنبال ایجاد تنوع برای گوشی خود هستید، با صرف هزینه کم و خرید قاب محافظ گوشی شیائومی Mi 9T پشت مات بامپر رنگی ظاهر متنوع و زیبایی برای گوشی خود ایجاد کنید.

مشخصات فنی TPU Frame Bumper Matte Case for Xiaomi Mi 9T

پوشش دکمه
جنس
TPU و TPO
ساختار
مات
سطح پوشش
پشت گوشی، لبه‌های کناری و بالا و پایین و پوشش دکمه‌ها
سایر ویژگی‌ها
سبک و با دوام
دسترسی آسان به درگاه‌ها
مقاوم برابر ضربه

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از TPU Frame Bumper Matte Case for Xiaomi Mi 9T به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *