قاب هواوی Huawei P50/P50E مدل نیلکین CamShield Pro

Nillkin CamShield Pro Cover case for Huawei P50/P50E

قیمت 399,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Nillkin CamShield Pro Cover case for Huawei P50/P50E

قاب هواوی Huawei P50/P50E مدل نیلکین CamShield Pro

دوست دارید به‌صورت هم‌زمان هم از بدنه گوشی و هم از لنز دوربین آن محافظت کنید؟ خرید قاب هواوی P50/P50E مدل نیلکین CamShield Pro گزینه‌ی امن و مناسب برای اسمارت فون شما خواهد بود. اگر بخواهید یک گلس برای لنز دوربین گوشی موبایل‌تان بخرید، امنیت آن را تضمین کرده‌اید. اما در نظر داشته باشید نصب گلس روی لنز دوربین از هر نوعی که باشد تا حدی کیفیت دوربین را کاهش خواهد داد. این کاور محافظ نه تنها پشت گوشی و اطراف آن را پوشش می‌دهد، بلکه مجهز به یک کاور کشویی است که از لنز دوربین محافظت می‌کند. در مواقع لازم می‌توانید به‌راحتی اسلاید آن را کنار بزنید و به ثبت لحظاتتان بپردازید. پس از اینکه عکاسی شما به پایان رسید کاور آن را به‌صورت کشویی حرکت بدهید تا قسمت لنز دوربین گوشی را پوشش بدهد.

این قاب چندین ویژگی و قابلیت‌ دیگر دارد که در زیر به آن اشاره کرده‌ایم. کاور نیلکین کم شیلد پرو برای گوشی هواوی پی50/پی50E را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی تبلت‌فون با قیمت مناسب، تضمین سلامت و ۷ روز مهلت تست خریداری نمایید.

مشخصات قاب محافظ لنز دوربین گوشی P50/P50E

  • این کاور گوشی از ترکیب دو متریال ژله‌ای (TPU) و پلی‌کربنات (PC) تولید شده است. بامپر دور کاور ژله‌ای است. البته نه در حدی که منعطف باشد. نسبت به قسمت پشت قاب که از پلی‌کربنات ساخته شده، نرم‌تر است.
  • اصلی‌ترین دلیل نام گرفتن قاب Nillkin Camshield Pro به این نام، همین قابلیت محافظت از لنز دوربین گوشی است.
  • طرح راه راه پشت قاب، جلوه‌ی زیبایی به آن بخشیده است. با لمس قاب می‌توانید ظرافت بیش‌تری را احساس کنید. این طراحی هم‌چنین باعث شده که قاب تا حدی ضدلغزش باشد.
  • قاب گوشی Huawei P50/P50E، به‌صورت دقیق و حرفه‌ای قالب‌گیری شده است. با ابعاد این گوشی سازگاری دارد و پورت‌های شارژر، اسپیکر و هندزفری گوشی کاملا در دسترس قرار دارند.
  • با نصب این کاور، بدنه گوشی، دوربین و لبه‌های آن از ضربه و خط و خش در امان خواهند بود. لبه‌های قاب محافظ لنز گوشی هواوی Huawei P50/P50E، دارای بامپری برجسته است. این بامپر به این خاطر تعبیه شده که در صورت برخورد قاب با زمین، شدت ضربه را کاهش بدهد.
  • با خرید قاب هواوی P50/P50E مدل نیلکین CamShield Pro می‌توانید ظاهری جذاب و لوکس برای گوشی موبایل‌تان در نظر بگیرید. هرچند که این قاب تنوع رنگ کمی دارد، با این حال رنگ‌بندی عرضه شده برای آن خاص و منحصربفرد است.

مشخصات فنی Nillkin CamShield Pro Cover case for Huawei P50/P50E

مقاوم در برابر ضربه
برند
نیلکین
ویژ گی ها
تولید شده از مواد با کیفیت و بادوام
مقاومت مناسب در برابر ضربه و شوک
محافظت کامل از دوربین گوشی
دارای بدنه‌ای با سطح ضد لغزش
طراحی شیک و منحصربفرد

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Nillkin CamShield Pro Cover case for Huawei P50/P50E به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *