قاب گوشی شیائومی Mi 11i ژله ای کپسولی

Xiaomi Mi 11i Shockproof TPU Case

قیمت 75,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Xiaomi Mi 11i Shockproof TPU Case

قاب گوشی شیائومی Mi 11i ژله ای کپسولی

احتمالا یکی از دلایلی که برخی از کاربران از انواع قاب، کاور و گارد گوشی استفاده نمی‌کنند تغییر دادن ظاهر گوشی و البته افزایش حجم آن با استفاده از یک گارد محافظ است. با در نظر گرفتن شدت آسیب‌پذیر بودن گوشی‌ های هوشمند امروزی استفاده از یک کاور محافظ ضروری است. بدنه حساس اسمارت فون ها در اثر برخورد با سطوح سفت و سخت پیرامون آسیب می‌بینند. ممکن است شدت ضربه بالا باشد و صدمات جبران‌ناپذیری به آن وارد کند. در این صورت ملزم به پرداخت هزینه‌های بالا برای تعمیر بخش‌های مختلف گوشی موبایل خود هستید. لنز دوربین گوشی و صفحه نمایش بیش‌تر در معرض این  نوع از آسیب هستند. اگر علاقه‌مند به استفاده از قاب و کاور های به اصطلاح زمختی که هم وزن گوشی را افزایش می‌دهند و هم ظاهر زیبای موبایل‌تان را گم می‌کنند نیستید، خرید قاب گوشی شیائومی Mi 11i ژله ای کپسولی یک پیشنهاد مناسب برای شماست.

این کاور ظاهر کاملا شفافی دارد. یعنی اینکه پس از نصب آن روی گوشی قادر هستید ظاهر اصلی تلفن هوشمندتان را ببینید. تنها به عنوان یک سپر محافظ و شاید نامرئی به گوشی شما اضافه می‌شود. به دلیل استفاده از متریال TPU وزن زیادی هم ندارد و حجم گوشی را چندان زیاد نمی‌کند. تی پی یو نوعی پلاستیک مقاوم و در عین حال منعطف است که در زمینه تولید اکسسوری گوشی به منظور ضد ضربه کردن آن بکار گرفته می‌شود. در ادامه با دیگر ویژگی‌های قاب ژله ای می 11 آی مدل کپسولی آشنا خواهید شد.

مشخصات کاور ژله ای می ۱۱ آی مدل کپسول دار

  • دور تا دور کاور به بامپری برجسته مجهز شده است. این بامپر حالتی تو خالی دارد که اصطلاحا طراحی کپسولی نامیده می‌شود. در صورتی که گوشی از لبه‌ها به زمین اصابت کند مانع از انتقال شدت ضربه به بدنه گوشی خواهد شد.
  • قاب گوشی Xiaomi Mi 11 i بدنه موبایل را در برابر برخورد ضربه، خراش، ساییدگی و صدماتی از این قبیل محافظت می‌کند.
  • محدوده محافظت این قاب می 11 آی شیائومی ژله ای کپسول دار شامل بخش پشتی گوشی و لبه‌های آن است. به دلیل طراحی برجسته‌ای که در قسمت لنز دوربین گوشی دارد از این بخش هم تا حدودی محافظت می‌کند.
  • طراحی دقیقی دارد و برای دسترسی به درگاه‌ها و پورت‌های ضروری گوشی محدودیتی نخواهید داشت.
  • قاب گوشی Mi 11i مدل کپسول دار ژله ای کاملا مطابق با ابعاد و سایز این گوشی طراحی شده است و تنها با این تلفن هوشمند سازگاری دارد.

مشخصات فنی Xiaomi Mi 11i Shockproof TPU Case

مقاوم در برابر ضربه
قابل شستشو
جنس
TPU
ویژگی ها
ساخته شده از TPU با کیفیت بالا
مقاومت بالا در برابر ضربه
محافظت از پشت و لبه های گوشی
وزن بسیار کم
انعطاف پذیری بالا
عدم تغییر زیاد در حجم و اندازه گوشی
دسترسی راحت و آسان به درگاه های گوشی
طراحی شیک و زیبا

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Xiaomi Mi 11i Shockproof TPU Case به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *