محافظ صفحه ساعت شیائومی Kieslect KR مدل TPU

TPU Screen Protector For Xiaomi Kieslect KR

قیمت 49,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی TPU Screen Protector For Xiaomi Kieslect KR

محافظ صفحه ساعت شیائومی Kieslect KR مدل TPU

می‌دانید که نمایشگر ساعت هوشمند یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است. اگر آسیب ببیند به عبارتی لذت استفاده از اسمارت واچتان را از دست خواهید داد. به هر علتی ممکن است نمایشگر ضربه ببیند. بشکند، ترک بردارد و یا خط و خش بگیرد. بنابراین لازم است با خرید محافظ صفحه ساعت شیائومی Kieslect KR مدل TPU به‌خوبی از این بخش حیاتی محافظت کنید. قبل از خرید محافظ تمام صفحه کیسلکت KR حتما مشخصات و ویژگی‌های آن را بررسی کنید. این محافظ تمام صفحه را می‌توانید با قیمت مناسب، با تضمین سلامت از فروشگاه اینترنتی تبلت فون خریداری نمایید.

مشخصات و ویژگی های محافظ صفحه ساعت Xiaomi Kieslect KR

  • محافظ صفحه ساعت Kieslect KR از جنس TPU یا همان پلی اورتان است. یعنی گلس نیست و حالت شکننده هم ندارد. تقریبا منعطف است. بنابراین اگر ضربه‌ای به نمایشگر ساعت وارد شد با تکه‌های شکسته گلس مواجه نخواهید شد. علاوه بر این خطری هم برای انگشتان دستتان ایجاد نمی‌کند.
  • این محافظ نمایشگر کیسلکت کا آر از نوع تمام صفحه است. به این معنی که نمایشگر ساعتتان را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. حتی خمیدگی لبه‌های آن را. بنابراین از نظر ایمنی بهتر است.
  • محافظ صفحه Kieslect KR مدل تمام صفحه نصب بسیار راحتی دارد. روی نمایشگر قرار می‌گیرد و از آن در برابر خط و خش و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند.
  • محافظ صفحه ساعت کیسلکت KR ، تا حد زیادی کیفیت محتوای نمایشگر ساعت را حفظ می‌کند. به این علت که نازک و باریک است، از این رو تاثیر چندانی بر وضوح نمایشگر ساعت و همچنین کیفیت تاچ صفحه نمایش ساعت Kieslect KR نخواهد داشت.

به‌نظر می‌رسدکه، قیمت محافظ صفحه ساعت شیائومی کیسلکت KR مدل TPU با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات اصلی این اسکرین پروتکتر ساعت، مناسب تعیین گردیده است. می‌توانید با خرید محافظ صفحه Kieslect KR با صرف هزینه کم،به‌خوبی از نمایشگر ساعتتان مراقبت کنید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از TPU Screen Protector For Xiaomi Kieslect KR به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *