محافظ صفحه سامسونگ Galaxy A20 سرامیکی مات Mietubl

Mietubl Ceramics Matte Screen

قیمت 47,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی Mietubl Ceramics Matte Screen

محافظ صفحه سامسونگ Galaxy A20 سرامیکی مات Mietubl

بطور کلی انوع محافظ صفحه سرامیکی ویژگی‌های متفاوت‌تری نسبت به سایر گلس‌های عرضه شده به بازار لوازم جانبی گوشی دارد. هرچقدر هم که محتاط باشید و به بهترین شکل از گوشی موبایل‌تان استفاده کنید باز هم احتمال آسیب دیدن نمایشگر گوشی وجود دارد. ممکن است تنها با یک ضربه نه خیلی شدید نمایشگر گوشی صدمه ببیند. یا اگر ضربه شدیدتر باشد ملزم به تهیه کردن یک تاچ نمایشگر جدید شوید. به‌راحتی می‌توانید با خرید محافظ صفحه برای گوشی سامسونگ آ ۲۰ از آسیب‌های احتمالی روزمره جلوگیری کنید. اگر قصد خرید محافظ صفحه سامسونگ Galaxy A20 سرامیکی مات Mietubl را دارید، بهتر است با مشخصات کامل و مزیت‌های انتخاب این محافظ صفحه آشنا شوید.

مشخصات محافظ صفحه مات گوشی سامسونگ ای ۲۰ برند Mietuble

  • اگر در یک محیط آزاد باشید مسلما متوجه خواهید شد که نور آفتاب و نورهای دیگر محیط تا حد زیادی موجب می‌شوند که نتوانید محتوای نمایشگر گوشی را با وضوح اصلی ببینید. گلس مات A20 سامسونگ این مشکل را تا جای ممکن برطرف می‌کند. این محافظ صفحه سرامیکی ساختاری مات دارد که از بازگشت پرتوهای نور به چشم شما جلوگیری می‌کند.
  • ویژگی مهم دیگری که در مورد گلس سرامیکی A20 وجود دارد، پوشش تمام صفحه آن است. این مفهوم به این معنا است که با نصب محافظ صفحه Mietuble قسمت‌های خمیده نمایشگر هم پوشش داده می‌شوند.
  • مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه، خط و خش، ساییدگی و دیگر آسیب‌هایی که در طول روز نمایشگر موبایل‌تان را تهدید می‌کند دارد.
  • ضخامت نسبتا کمی دارد. این ویژگی موجب می‌شود که ضمن حفظ وضوح محتوای نمایشگر مشکلی هم برای عملکرد تاچ صفحه و لمس آن به‌وجود نیاید.
  • این محافظ صفحه بر خلاف دیگر گلس‌ها حالتی منعطف دارد و در برخورد با ضربه شکسته و خرد نمی‌شود.
  • محافظ صفحه سرامیکی برای گوشی Samsung A20 طراحی و تولید شده است و کاملا با ابعاد نمایشگر این گوشی سازگاری دارد. نصب آسانی هم دارد. اما بهتر است نصب این محافظ صفحه را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Mietubl Ceramics Matte Screen به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *